Geen commentaar
logo en huisstijl voor nieuw te starten schuldhulpverleningsbedrijf
- Wedstrijd van: Heleen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-06-2012
Datum einde: 08-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



The logo consists of red and green pages: red refers to being " in the red" (often used to indicate that someone is in debt). Green - free of debt.
The idea of the logo is that the company provides encouragement and suggestions to help clients "turn the page" to a new, hopeful future, free of the burden of debt.