Logo en huisstijl voor nieuwe wijnbar in Antwerpen.

Datum start: 24-04-2014

Datum einde: 14-05-2014

Totaal budget: € 150.00
Nieuwste inzending
Book cover
7 Men

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De huisstijl zou zijn:

logo
visitekaartje
briefpapier
envelop
opzet van een menukaartje
eventueel een wijnetiket

Van het bovenstaande is het logo en het visitekaartje het belangrijkste. De rest is aanvullend

Bedrijfsomschrijving


Mr Cooper zal een wijnbar zijn waar men wijn per glas of per fles kan bestellen in combinatie met hapjes. Wij willen ons met ons food aanbod onderscheiden met de rest.


naam: Mr Cooper - -cooper = kuiper(maakt wijnvaten)

Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het logo moet bestaan uit de tekst Mr Cooper, eventueel met een kleine illustratie verwijzend naar wijn. Dit mag een wijnvat zijn, een kurkentrekker of iets anders wat met wijn te maken heeft. De zaak zal zich vestigen in een oude slagerij dus dit mag ook verwerkt worden.

'Mr Cooper' mag met kleine letters en/of hoofdletters.

Ook moet 'EST 2013' of 'since 2013' erin verwerkt worden.

Het liefst een zwart-wit logo, maar wij staan open voor alle creativiteit die u te bieden heeft!!

Zie foto`s voor sfeerbeelden

Alvast bedankt!


Designer: NOON NOON
logo_stationery-noon-V1pOKRge

NOONNOON

Mr. Cooper. A cooper is someone who makes barrels. And to do that he needs tools.

There are two types of hammers a cooper uses most and that are the two crossed hammers in te logo.

By adding the year 2014 (changeable to 2013 offcourse) the feeling of authenticity is created.

Also the crossed hammers will be the branding image without using the name. See how this could be used in the stationary design!

After the contest the full stationary package can be made!

Regards

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.