Logo en huisstijl voor nog te openen “Carwash Houten”

Datum start: 28-06-2016

Datum einde: 05-07-2016

Totaal budget: € 200.00
Nieuwste inzending
Book cover
route39

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Logo en huisstijl voor nog te openen “Carwash Houten”.

Volledige naam “Carwash Houten – Aangenaam Professioneel”. Carwash Houten wordt net even anders dan andere wasstraten. Mijn collega’s zullen commerciële gastheren/vrouwen zijn die luisteren naar mensen, servicegericht kunnen denken, etc. Veel aandacht voor de klant, de klant staat centraal!

Kleuren van het pand (zie bijlage) kleuren van de wasstraatborstels binnen zijn blauw en licht blauw.

Ik ben op zoek naar een logo met bijbehorende huisstijl:

Op het pand zelf mag geen logo komen dit i.v.m. regelgeving. Wel mag ik werken met vlaggen, borden, etc. Logo en huisstijl is nodig voor website, Facebook, kleding, flyer, visitekaartje, briefpapier, vlaggen, etc.

Zelf denk ik aan bubbels voor de naam of iets dergelijks. Kleur blauw/wit. Niet te sierlijk maar professioneel, duidelijk, fris..

Ik sta volledig open voor nieuwe frisse ideeën en andere kleurstellingen! Verras me maar!

Met vriendelijke groet,

Marco Altena

Bedrijfsomschrijving


Jong en fris bedrijf wat aangenaam professioneel auto's gaat wassen.

Doelgroep


Alle inwoners van Houten. Autodealers, werkende mensen met auto in Houten, etc

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Karin de Wit Design Karin de Wit Design
logo_huisstijl-karin-de-wit-design-FqbXX1Gq

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-karin-de-wit-design-B6FUeHCK

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.