Geen commentaar
Logo en huisstijl voor nog te openen “Carwash Houten”
- Wedstrijd van: Carwash Houten
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 28-06-2016
Datum einde: 05-07-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Meer ruimte is er nu tussen de rand en de letter c. Dit logo past ook prima in zn geheel in de facebook profiel ruimte. Mocht je toch denken dat het wat te klein wordt kan je erook voor kiezen alleen de letters af te beelden op een blauwe achtergron, zoals hiernaast is afgebeeld.

Geen commentaar
Ziet er leuk uit! Wat zou jouw idee zijn voor het Facebook logo wat past in het hokje van een Facebook?

Geen commentaar
Zou je Carwash ietsje kleiner kunnen zetten of de omlijning wat groter kunnen maken? De C van Carwash zit naar mijn gevoel net wat te dicht op de blauwe rand.

Geen commentaar
Ziet er leuk uit. Zou je dit logo ook kunnen vertallen naar bijvoorbeeld een visitekaartje? Briefpapier? Waspas? Donkerblauw polo-shirt?

Geen commentaar

Geen commentaar
Een trendy moderne logo met een knipoog naar de 60s amerikaanse carwash.
Beste Kreativ Kolor, dank je wel voor dit leuke "out of the box" idee! Je zet me wel aan het denken! Positief bedoeld! Als je nog meer van dit soort ideeen hebt dan zie ik ze graag..
Dank voor de reactie. Ik zie veel generieke logos voorbij komen waarbij niet veel creatieviteit bij komt kijken. Dan vraag je je af wat men met het logo wil bereiken. Het moet denk ik uniek opvallend en herkenbaar zijn. En opeen manier dat het professioneel is.
Ik kan hier nog wat met het lettertype proberen en wellicht een accent kleur introduceren?
Deze blijft leuk! Ook als ik doordenk naar kleding, website, etc. Zou je wellicht wat bubbels kunnen toevoegen? En wat zijn de vormen? Zit er een gedachte achter?
Het biedt inderdaad leuke mogeljkheden voor veer verschillende marketinguitingen. Dit wordt nog wel eens vergeten bij het uitkiezen van een logo.
Ik zal wat bubbels toevoegen. De vormen waren deel van een designtrend uit de jaren 50-60. Er zit geloof ik niet een speciale gedachten achter. Het valt in ieder geval wel op als je zulke borden vanuit de autoweg ziet.