Logo en huisstijl voor nog te openen “Carwash Houten”

Datum start: 28-06-2016

Datum einde: 05-07-2016

Totaal budget: € 200.00
Nieuwste inzending
Book cover
route39

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Logo en huisstijl voor nog te openen “Carwash Houten”.

Volledige naam “Carwash Houten – Aangenaam Professioneel”. Carwash Houten wordt net even anders dan andere wasstraten. Mijn collega’s zullen commerciële gastheren/vrouwen zijn die luisteren naar mensen, servicegericht kunnen denken, etc. Veel aandacht voor de klant, de klant staat centraal!

Kleuren van het pand (zie bijlage) kleuren van de wasstraatborstels binnen zijn blauw en licht blauw.

Ik ben op zoek naar een logo met bijbehorende huisstijl:

Op het pand zelf mag geen logo komen dit i.v.m. regelgeving. Wel mag ik werken met vlaggen, borden, etc. Logo en huisstijl is nodig voor website, Facebook, kleding, flyer, visitekaartje, briefpapier, vlaggen, etc.

Zelf denk ik aan bubbels voor de naam of iets dergelijks. Kleur blauw/wit. Niet te sierlijk maar professioneel, duidelijk, fris..

Ik sta volledig open voor nieuwe frisse ideeën en andere kleurstellingen! Verras me maar!

Met vriendelijke groet,

Marco Altena

Bedrijfsomschrijving


Jong en fris bedrijf wat aangenaam professioneel auto's gaat wassen.

Doelgroep


Alle inwoners van Houten. Autodealers, werkende mensen met auto in Houten, etc

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Kreative Kolor Kreative Kolor
logo_huisstijl-kreative-kolor-GPQE2nE8

Geen commentaar

Kreative KolorKreative Kolor

Meer ruimte is er nu tussen de rand en de letter c. Dit logo past ook prima in zn geheel in de facebook profiel ruimte. Mocht je toch denken dat het wat te klein wordt kan je erook voor kiezen alleen de letters af te beelden op een blauwe achtergron, zoals hiernaast is afgebeeld.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kreative-kolor-mk9XQgVs

Geen commentaar

Carwash HoutenCarwash Houten

Ziet er leuk uit! Wat zou jouw idee zijn voor het Facebook logo wat past in het hokje van een Facebook?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kreative-kolor-m7poco7s

Geen commentaar

Carwash HoutenCarwash Houten

Zou je Carwash ietsje kleiner kunnen zetten of de omlijning wat groter kunnen maken? De C van Carwash zit naar mijn gevoel net wat te dicht op de blauwe rand.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kreative-kolor-NP6uRiZk

Geen commentaar

Carwash HoutenCarwash Houten

Ziet er leuk uit. Zou je dit logo ook kunnen vertallen naar bijvoorbeeld een visitekaartje? Briefpapier? Waspas? Donkerblauw polo-shirt?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kreative-kolor-PQVIGZZw

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kreative-kolor-VNkGc1B2

Geen commentaar

Kreative KolorKreative Kolor

Een trendy moderne logo met een knipoog naar de 60s amerikaanse carwash.

Carwash HoutenCarwash Houten

Beste Kreativ Kolor, dank je wel voor dit leuke "out of the box" idee! Je zet me wel aan het denken! Positief bedoeld! Als je nog meer van dit soort ideeen hebt dan zie ik ze graag..

Kreative KolorKreative Kolor

Dank voor de reactie. Ik zie veel generieke logos voorbij komen waarbij niet veel creatieviteit bij komt kijken. Dan vraag je je af wat men met het logo wil bereiken. Het moet denk ik uniek opvallend en herkenbaar zijn. En opeen manier dat het professioneel is.

Ik kan hier nog wat met het lettertype proberen en wellicht een accent kleur introduceren?

Carwash HoutenCarwash Houten

Deze blijft leuk! Ook als ik doordenk naar kleding, website, etc. Zou je wellicht wat bubbels kunnen toevoegen? En wat zijn de vormen? Zit er een gedachte achter?

Kreative KolorKreative Kolor

Het biedt inderdaad leuke mogeljkheden voor veer verschillende marketinguitingen. Dit wordt nog wel eens vergeten bij het uitkiezen van een logo.

Ik zal wat bubbels toevoegen. De vormen waren deel van een designtrend uit de jaren 50-60. Er zit geloof ik niet een speciale gedachten achter. Het valt in ieder geval wel op als je zulke borden vanuit de autoweg ziet.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.