Visite kaartje, laat een indruk zien van de mogelijke huisstijl, in dit geval het mozaiek ontwerp. Logo kan worden toegepast aan de bovenkant van theater voorstelling posters.
Logo en huisstijl voor ons theatergezelschap Ontluyckt
- Wedstrijd van: mariekedekruijf
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 10-03-2019
Datum einde: 24-03-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Wauw wat mooi. En wat een snelle reactie. Denk je niet dat door het ridderlijke er teveel een idee van middeleeuws/ oud Nederlands theater zal ontstaan?
Het ridderlijke zou eventueel veranderd kunnen worden, maar staat bij veel mensen wel algemeen bekend als historisch, wat wel past bij toneelstukken met voornamelijk historische achtergronden. Mocht u een toch wat suggesties hebben hoor ik het graag.

Logo in het thema van de historie.