Voorbeeld van een huisstijl waarbij is aangegeven hoe het logo verwerkt kan worden op diverse producten. Bij het briefpapier kan de achterkant zwart bedrukt worden met het logo, ook al staat dit niet op de afbeelding weergegeven. Alle inzendingen zijn naar wens aan te passen.
Logo en huisstijl voor onze kippengrillwinkel waar wij op (h)eerlijke, authentieke en verantwoorde wijze kip bereiden.
- Wedstrijd van: MaPoule
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 31-07-2016
Datum einde: 14-08-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Compleet hoor!

Tweede inzending is het verticale logo. Indien dit logo meer in de smaak valt kan hier uiteraard ook een huisstijl van worden ontwikkeld.
Voldoet goed aan onze stijl!
Fijn om te horen! Is er nog iets dat u graag aangepast ziet aan het ontwerp?

Mijn inzending bestaat uit drie onderdelen: een horizontaal logo (inzending 1), een verticaal logo (inzending 2) en een voorbeeldhuisstijl van inzending 1. Het logo is zowel op een zwarte als een witte achtergrond afgebeeld. Bij de witte achtergrond is ook aangegeven dat de adresgegevens tevens in het logo verwerkt kunnen worden.
Goede variant!