Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending.
Ik heb het logo strak en makkelijk gehouden. Het logo representeert zoals u had geschreven "weten wat je eigen kracht is: weten wie je bent en daardoor steviger op deze aarde staan" vandaar de kracht "de tijger" en de rust "persoon". Ik heb deze kleuren gekozen omdat ik vind dat het logo nog over 10 jaar goed moet uitzien. De kleuren zijn modern en kunnen goed met de tijd mee. Het logo is daarnaast los, samen (met letters), klein of groot goed te zien ook in het zwart-wit. Mocht u nog graag wat aanpassingen willen zien dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
BT-Design
Logo en huisstijl voor praktijk essentie therapie
- Wedstrijd van: AMLotgering
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-10-2020
Datum einde: 25-10-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

