Geen commentaar
Logo en huisstijl voor QRunning, een nieuwe innovatieve franchiseformule van loopgroepen.
- Wedstrijd van: luckrotwaar
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 22-02-2016
Datum einde: 07-03-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Dank je voor je snelle bijdrage. Mooi hoe de loper de Q en de R verbindt. Het lettertype zou sportiever mogen en daarnaast wat meer de kernwaarden kwaliteit, service en persoonlijke betrokkenheid mogen voorstaan. De blauwe kleur kan denk ik een basiskleur zijn, maar in combinatie met grijs komt het me wat zakelijk over. Onze branche is niet zakelijk maar we zitten in de dienstensector met persoonlijke coaching binnen een loopgroep. Dankje alvast.