Logo en huisstijl voor QRunning, een nieuwe innovatieve franchiseformule van loopgroepen.

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: luckrotwaar
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 22-02-2016 16:05
  • Datum einde : 07-03-2016 16:02
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf,eps
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 37
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel voor QRunning een logo en huisstijl met een sportieve, luxe uitstraling. We willen deze gebruiken in onze externe communicatie en op onze media platformen.
Missie van QRunning is om met een innovatieve franchiseformule van kwaliteitsloopgroepen de standaard van loopbegeleiding uniform te verhogen en deze beschikbaar te maken voor elke evenementenloper.

Bedrijfsomschrijving:

QRunning is erop gericht hardlopen te ervaren als een mogelijkheid tot beleven van optimale ervaringen. Ieder mens is anders, heeft een eigen achtergrond en belastbaarheid. Ook deze belastbaarheid verschilt van week tot week, dat heeft een fysieke- en mentale component. Bijvoorbeeld, de ene week zit iemand tegen een deadline aan op het werk, terwijl dezelfde persoon de andere week geniet van een ADV dag. Bovendien verschilt ieders doel. Zo kan de één oefenen voor een 5 kilometer, de ander voor een halve marathon.
Verder veel aandacht voor veiligheid en medische begeleiding
Kwaliteit in alle onderdelen van ondersteuning
Op basis van al deze componenten krijgt iedereen een individuele training en is er per training een alternatief
Hiermee trekt QRunning training- en coaching uit de topsportsfeer en maakt kwaliteit beschikbaar voor iedereen. En biedt personal training in een groepssetting.

Doelgroep:

De Nederlandse evenementenloper, een groep van 1,8 miljoen Nederlanders.
Demografie: hoog opgeleid – 30-55 jaar – bovenmodaal inkomen – recreatief hardlopen – regelmatige deelname evenementen – breed geinteresseerd – open voor nieuwe ervaringen – kwaliteit van leven hoog in vaandel (goede gezondheid, verzorgd uiterlijk, leuke invulling van vrije tijd) – bereid hierin te investeren – verwachten een zekere kwaliteit – bij vakanties zoeken ze ervaringen die het leven verrijken – druk bestaan – op zoek naar beste service – verwachten organisatie die zich aanpast aan de klant – verwachten 'the exta mile' – indien tevreden dan goede ambassadeur voor organisatie.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Onder het logo is er een behoefte aan een slogan met de tekst 'kwaliteit voor de evenementenloper'
Naast de optie: QRunning met als subtekst 'kwaliteit voor de evenementenloper' willen we ook graag de optie proberen met: QRunning© met als subtekst 'quality counts'.

Vorm-R
  • Logo & Huisstijl # 581631 voor Logo en huisstijl voor QRunning, een nieuwe innovatieve franchiseformule van loopgroepen. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Vorm-R:

      Beste Luckrotwaar, hierbij een eerste voorstel in 3 kleurstellingen zodat duidelijk wordt wat er met dit logo mogelijk is. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Met vriendelijke groet, Ab

    2. luckrotwaar zegt :

      Dankje Ab, dankje voor je inzending. Ik heb gevraagd aan een aantal kennissen met grafische achtergrond om mee te kijken naar de inzendingen totnutoe en me input terug te geven. Daar wacht ik nog op en dan kom ik erop terug. Vanuit mijn lekenverstand vind ik de loophouding mooi van de loopster. Vooral dat die niet aan het sprinten is maar het iemand die je ook in het echt tegen kan komen en dat is denk ik laagdrempelig. Het lettertype komt een beetje gewoontjes op me over. De schaduwen vind ik een goed idee maar wil de input van de anderen nog even afwachten.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network