Logo en huisstijl voor QRunning, een nieuwe innovatieve franchiseformule van loopgroepen.

Datum start: 22-02-2016

Datum einde: 07-03-2016

Totaal budget: € 319.00
Nieuwste inzending
Book cover
Bries

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel voor QRunning een logo en huisstijl met een sportieve, luxe uitstraling. We willen deze gebruiken in onze externe communicatie en op onze media platformen.
Missie van QRunning is om met een innovatieve franchiseformule van kwaliteitsloopgroepen de standaard van loopbegeleiding uniform te verhogen en deze beschikbaar te maken voor elke evenementenloper.

Bedrijfsomschrijving


QRunning is erop gericht hardlopen te ervaren als een mogelijkheid tot beleven van optimale ervaringen. Ieder mens is anders, heeft een eigen achtergrond en belastbaarheid. Ook deze belastbaarheid verschilt van week tot week, dat heeft een fysieke- en mentale component. Bijvoorbeeld, de ene week zit iemand tegen een deadline aan op het werk, terwijl dezelfde persoon de andere week geniet van een ADV dag. Bovendien verschilt ieders doel. Zo kan de één oefenen voor een 5 kilometer, de ander voor een halve marathon.
Verder veel aandacht voor veiligheid en medische begeleiding
Kwaliteit in alle onderdelen van ondersteuning
Op basis van al deze componenten krijgt iedereen een individuele training en is er per training een alternatief
Hiermee trekt QRunning training- en coaching uit de topsportsfeer en maakt kwaliteit beschikbaar voor iedereen. En biedt personal training in een groepssetting.

Doelgroep


De Nederlandse evenementenloper, een groep van 1,8 miljoen Nederlanders.
Demografie: hoog opgeleid – 30-55 jaar – bovenmodaal inkomen – recreatief hardlopen – regelmatige deelname evenementen – breed geinteresseerd – open voor nieuwe ervaringen – kwaliteit van leven hoog in vaandel (goede gezondheid, verzorgd uiterlijk, leuke invulling van vrije tijd) – bereid hierin te investeren – verwachten een zekere kwaliteit – bij vakanties zoeken ze ervaringen die het leven verrijken – druk bestaan – op zoek naar beste service – verwachten organisatie die zich aanpast aan de klant – verwachten 'the exta mile' – indien tevreden dan goede ambassadeur voor organisatie.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Onder het logo is er een behoefte aan een slogan met de tekst 'kwaliteit voor de evenementenloper'
Naast de optie: QRunning met als subtekst 'kwaliteit voor de evenementenloper' willen we ook graag de optie proberen met: QRunning© met als subtekst 'quality counts'.

Designer: Petje Petje
logo_huisstijl-petje-fxOnDfd2

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-petje-dU7u0A52

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-petje-croBCHh2

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-petje-Upfmjsau

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-petje-ElHCstUm

Geen commentaar

luckrotwaarluckrotwaar

Dankje, deze is ook strak. Ik laat er een aantal mensen naar kijken, kom er later deze week op terug.

PetjePetje

Hallo Luck en team,
Dank U wel voor uw complimenten
en laat even weten of ik wat moet aanpassen
met creatieve en vriendelijke groet Petje

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-petje-8a5yq7cm

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-petje-5UVMojgm

Geen commentaar

PetjePetje

Hoi
Magenta: Motivatie Energie
Goud : luxe en exclusiviteit Sport
met creatieve groeten Petje

luckrotwaarluckrotwaar

Dat voorste aanhangsel van het gouden lijfje in de Q dat als het ware voorop het been 'hangt' dat zou een lichaamsdeel kunnen suggereren, gelukkig niet in erecte toestand ;) Is het mogelijk dat weg te gummen?

PetjePetje

Hoi Luck
Ga ik voor zorgen
mvg Petje :)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-petje-tkSdX4Ge

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-petje-t88ujBse

Geen commentaar

luckrotwaarluckrotwaar

Lettertype goed denk ik (wil er graag ook door anderen naar laten kijken) maar de loper komt er niet helemaal duidelijk als loper uit

PetjePetje

Hoi top
ja dacht ik al ps had hem al aangepast zag dat het onderste been niet mooi uit kwam met creatieve groeten Petje

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-petje-q2YIhnwe

Geen commentaar

luckrotwaarluckrotwaar

Ja, mooier echt. Heb op de betekenis van kleuren bij huisstijl gezocht op http://lindathuijs.nl/betekenis-van-kleuren-in-je-huisstijl/ en daarbij zie ik dat de kleuren blauw en zwart (grijs) minder van onze kernwaarden vertegenwoordigen. De waarden energie, kwaliteit, betrokkenheid en luxe komen niet terug in blauw en grijs. Misschien dat je daar wat mee kan spelen?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-petje-LjDN8lay

Geen commentaar

luckrotwaarluckrotwaar

De Q is denk ik wat zwaar en robuust. Voor de sport hardlopen zou dat misschien wat dymamischer, lichtvoetiger mogen.

PetjePetje

Hoi
Ik ga hem aanpassen dank U wel voor uw feedback
met creatieve groeten Petje

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.