Logo en huisstijl voor QRunning, een nieuwe innovatieve franchiseformule van loopgroepen.
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: luckrotwaar
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 319.00
- Datum start : 22-02-2016 16:05
- Datum einde : 07-03-2016 16:02
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf,eps
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 37
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Missie van QRunning is om met een innovatieve franchiseformule van kwaliteitsloopgroepen de standaard van loopbegeleiding uniform te verhogen en deze beschikbaar te maken voor elke evenementenloper.
Bedrijfsomschrijving:
QRunning is erop gericht hardlopen te ervaren als een mogelijkheid tot beleven van optimale ervaringen. Ieder mens is anders, heeft een eigen achtergrond en belastbaarheid. Ook deze belastbaarheid verschilt van week tot week, dat heeft een fysieke- en mentale component. Bijvoorbeeld, de ene week zit iemand tegen een deadline aan op het werk, terwijl dezelfde persoon de andere week geniet van een ADV dag. Bovendien verschilt ieders doel. Zo kan de één oefenen voor een 5 kilometer, de ander voor een halve marathon.
Verder veel aandacht voor veiligheid en medische begeleiding
Kwaliteit in alle onderdelen van ondersteuning
Op basis van al deze componenten krijgt iedereen een individuele training en is er per training een alternatief
Hiermee trekt QRunning training- en coaching uit de topsportsfeer en maakt kwaliteit beschikbaar voor iedereen. En biedt personal training in een groepssetting.
Doelgroep:
De Nederlandse evenementenloper, een groep van 1,8 miljoen Nederlanders.
Demografie: hoog opgeleid – 30-55 jaar – bovenmodaal inkomen – recreatief hardlopen – regelmatige deelname evenementen – breed geinteresseerd – open voor nieuwe ervaringen – kwaliteit van leven hoog in vaandel (goede gezondheid, verzorgd uiterlijk, leuke invulling van vrije tijd) – bereid hierin te investeren – verwachten een zekere kwaliteit – bij vakanties zoeken ze ervaringen die het leven verrijken – druk bestaan – op zoek naar beste service – verwachten organisatie die zich aanpast aan de klant – verwachten 'the exta mile' – indien tevreden dan goede ambassadeur voor organisatie.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Onder het logo is er een behoefte aan een slogan met de tekst 'kwaliteit voor de evenementenloper'
Naast de optie: QRunning met als subtekst 'kwaliteit voor de evenementenloper' willen we ook graag de optie proberen met: QRunning© met als subtekst 'quality counts'.
Y-graphic design
-
-
Toelichting van de designer Y-graphic design:
Zoals beloofd. Mvg
-
luckrotwaar zegt :
Ik ben er heel blij mee, kom er nog op terug na een inventarisatieronde onder andere teamleden.
-
Y-graphic design zegt
Fijn, dank u wel!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
luckrotwaar zegt :
Persoonlijk vind ik dit de beste van het totaal van alle inzendingen die ik gezien heb van de verschillende ontwerper. Maar omdat het QRunning team uit 7 mensen bestaat wil ik de komende dagen ook graag hun mening polsen.
-
luckrotwaar zegt :
Zou het mogelijk zijn om deze versie ook te laten zien als: QRunning© met als ondertitel quality counts ?
-
Y-graphic design zegt
Ga ik doen! Dank u wel. mvg
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
luckrotwaar zegt :
Een gave en dynamische Q vind ik. De kleur groen en metalic zilver voor de ondertekst valt een beetje weg. Voor de kleurencombinatie en wat we er graag mee uitstralen, zie commentaar bij het andere logo. Ik ben geen kenner op grafisch gebied en er kijken daarom steeds 2 kennissen mee met een grafische achtergrond. Daarom kan het zijn dat er iets vertraging zit op m'n reacties maar ik probeer dat tot een minimum te beperken. Veelbelovend wat mij betreft, ben ook benieuwd naast het logo naar een opzet voor onze huisstijl.
-
luckrotwaar zegt :
Een gave en dynamische Q vind ik. De kleur groen en metalic zilver voor de ondertekst valt een beetje weg. Voor de kleurencombinatie en wat we er graag mee uitstralen, zie commentaar bij het andere logo. Ik ben geen kenner op grafisch gebied en er kijken daarom steeds 2 kennissen mee met een grafische achtergrond. Daarom kan het zijn dat er iets vertraging zit op m'n reacties maar ik probeer dat tot een minimum te beperken. Veelbelovend wat mij betreft, ben ook benieuwd naast het logo naar een opzet voor onze huisstijl.
-
luckrotwaar zegt :
Een gave en dynamische Q vind ik. De kleur groen en metalic zilver voor de ondertekst valt een beetje weg. Voor de kleurencombinatie en wat we er graag mee uitstralen, zie commentaar bij het andere logo. Ik ben geen kenner op grafisch gebied en er kijken daarom steeds 2 kennissen mee met een grafische achtergrond. Daarom kan het zijn dat er iets vertraging zit op m'n reacties maar ik probeer dat tot een minimum te beperken. Veelbelovend wat mij betreft, ben ook benieuwd naast het logo naar een opzet voor onze huisstijl.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
luckrotwaar zegt :
De Q vind ik ik elegant waarbij alleen de loper een dik achterwerk lijkt te hebben ;) die zou wat slanker mogen. Het lettertype van running is fijner dan bij het andere logo, een prettigere i. De kleuren zwart en wit komen iets te zakelijk over voor het type bedrijf dat we willen voorstaan. Naast kwaliteit en service is ook persoonlijke betrokkenheid bij en met de leden een belangrijke pijler die we voorstaan. De ondertekst is klein ten opzichte van het woord running, daardoor moeilijk te lezen.
-
luckrotwaar zegt :
Die kleur magenta vertegenwoordig denk ik enkele kernwaarden, maar wit en zwart zijn te zakelijk. Zou het mogelijk zijn om de loper naar rechts te laten rennen?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-