Zoals beloofd. Mvg
Logo en huisstijl voor QRunning, een nieuwe innovatieve franchiseformule van loopgroepen.
- Wedstrijd van: luckrotwaar
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 22-02-2016
Datum einde: 07-03-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik ben er heel blij mee, kom er nog op terug na een inventarisatieronde onder andere teamleden.
Fijn, dank u wel!

Geen commentaar

Geen commentaar
Persoonlijk vind ik dit de beste van het totaal van alle inzendingen die ik gezien heb van de verschillende ontwerper. Maar omdat het QRunning team uit 7 mensen bestaat wil ik de komende dagen ook graag hun mening polsen.
Zou het mogelijk zijn om deze versie ook te laten zien als: QRunning© met als ondertitel quality counts ?
Ga ik doen! Dank u wel. mvg

Geen commentaar
Een gave en dynamische Q vind ik. De kleur groen en metalic zilver voor de ondertekst valt een beetje weg. Voor de kleurencombinatie en wat we er graag mee uitstralen, zie commentaar bij het andere logo. Ik ben geen kenner op grafisch gebied en er kijken daarom steeds 2 kennissen mee met een grafische achtergrond. Daarom kan het zijn dat er iets vertraging zit op m'n reacties maar ik probeer dat tot een minimum te beperken. Veelbelovend wat mij betreft, ben ook benieuwd naast het logo naar een opzet voor onze huisstijl.
Een gave en dynamische Q vind ik. De kleur groen en metalic zilver voor de ondertekst valt een beetje weg. Voor de kleurencombinatie en wat we er graag mee uitstralen, zie commentaar bij het andere logo. Ik ben geen kenner op grafisch gebied en er kijken daarom steeds 2 kennissen mee met een grafische achtergrond. Daarom kan het zijn dat er iets vertraging zit op m'n reacties maar ik probeer dat tot een minimum te beperken. Veelbelovend wat mij betreft, ben ook benieuwd naast het logo naar een opzet voor onze huisstijl.
Een gave en dynamische Q vind ik. De kleur groen en metalic zilver voor de ondertekst valt een beetje weg. Voor de kleurencombinatie en wat we er graag mee uitstralen, zie commentaar bij het andere logo. Ik ben geen kenner op grafisch gebied en er kijken daarom steeds 2 kennissen mee met een grafische achtergrond. Daarom kan het zijn dat er iets vertraging zit op m'n reacties maar ik probeer dat tot een minimum te beperken. Veelbelovend wat mij betreft, ben ook benieuwd naast het logo naar een opzet voor onze huisstijl.

Geen commentaar
De Q vind ik ik elegant waarbij alleen de loper een dik achterwerk lijkt te hebben ;) die zou wat slanker mogen. Het lettertype van running is fijner dan bij het andere logo, een prettigere i. De kleuren zwart en wit komen iets te zakelijk over voor het type bedrijf dat we willen voorstaan. Naast kwaliteit en service is ook persoonlijke betrokkenheid bij en met de leden een belangrijke pijler die we voorstaan. De ondertekst is klein ten opzichte van het woord running, daardoor moeilijk te lezen.
Die kleur magenta vertegenwoordig denk ik enkele kernwaarden, maar wit en zwart zijn te zakelijk. Zou het mogelijk zijn om de loper naar rechts te laten rennen?