Logo laat de kwaliteit zien waarmee QRunning de trainingen aanbiedt. Kleuren grijs, wit en blauw zijn gekozen om fysieke en mentale component aan te tonen.
Logo en huisstijl voor QRunning, een nieuwe innovatieve franchiseformule van loopgroepen.
- Wedstrijd van: luckrotwaar
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 22-02-2016
Datum einde: 07-03-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Logo laat de snelheid en kwaliteit zien waarmee QRunning de trainingen aanbiedt. Kleuren grijs, wit en blauw zijn gekozen om fysieke en mentale component aan te tonen.