Beste Ramon, hierbij mijn inzending. Ik heb geprobeerd om de kern van je bedrijf weer te geven (logisch ordenen van data) in het logo. Daarnaast vormen de donkerblauwe cirkels samen de letter C: een kleine verwijzing naar C-sharp (ik had het vermoeden dat je bedrijfsnaam daarvan afgeleid zou kunnen zijn)
Kleuren zijn uiteraard aan te passen.
mvrgr, Martin
Logo en huisstijl voor software ontwikkelaar met een focus op online dienstverlening
- Wedstrijd van: Ramon Bertrand
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-12-2014
Datum einde: 30-01-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Martin, Bedankt voor je inzending. Ik begrijp je verhaal, maar vind dat het niet herkenbaar genoeg is in het logo. Voor mijn gevoel doen de bolletjes (ipv strakke lijnen) afbraak aan de duidelijkheid.
Hallo Ramon, bedankt voor je feedback. Ik zal een nieuwe versie posten, waarin mijn verhaal duidelijker/strakker tot uitdrukking komt. Prettige jaarwisseling alvast, gr, Martin