Logo en huisstijl voor startende ZZP-er in Communicatie en training
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: StappersN
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 130.00
- Datum start : 23-01-2012 16:17
- Datum einde : 06-02-2012 16:11
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai, gif, tiff, eps
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 15
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Kernwoorden:
Innovatie, vernieuwen, communiceren, waarmaken (van idee naar werkelijkheid), creatief denken, inspireren, verbinden, verandermanagement, persoonlijk, dynamisch, warm, intens, samen, integer.
Bedrijfsomschrijving:
De Hippe Snip is een startend en jong bedrijf (ZZP) welke zich richt op communicatie, training & workshops en procesbegeleiding.
Communicatie: Communicatieadvies, uitvoering van communicatiemiddelen en het schrijven van teksten.
Training & workshops: creatief denken, zelfontwikkeling, mindmappen, spelvormen en het ontwikkelen van ideeën.
Procesbegeleiding: bij teamsessies en bijeenkomsten
Doelgroep:
Midden- en kleinbedrijf
Grootzakelijk
Particulieren (beperkt)
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De Hippe Snip is afgeleid van het vogeltje ‘de watersnip’.
Kleuren: blauw, groen, paars.
Ook een logo die in grijswaarden is omgezet.
Logo met transparante achtergrond.
Online; logo op website, social media.
Offline; Visitekaartje, briefpapier, envelop, with compliment cards.
Beeldmerk los te gebruiken van de naam.
Zonder problemen te drukken door de drukker.
Origineel, krachtig, herkenbaar.
Lettertype dat niet nieuw hoeft te worden aangeschaft.
Adam
-
-
Toelichting van de designer Adam:
Beste,
Bij deze mijn eerste inzending.
Ik ben benieuwd naar jouw feedback.
Mvg. -
StappersN zegt :
Beste Adam,
Het is een mooi ontwerp, maar vooral de strakke lijnen vind ik minder mooi. Daarnaast zou ik graag minder blauw zien, daardoor wordt het vrij donker.
Met vriendelijke groet,
Nicole -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-