Logo en huisstijl voor startende ZZP-er in Communicatie en training

Datum start: 23-01-2012

Datum einde: 06-02-2012

Totaal budget: € 130.00
Nieuwste inzending
Book cover
estoy

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een herkenbaar logo welke we gebruiken in meerdere uitingen: website, drukwerk, social media. Een modern logo met frisse kleuren.

Kernwoorden:
Innovatie, vernieuwen, communiceren, waarmaken (van idee naar werkelijkheid), creatief denken, inspireren, verbinden, verandermanagement, persoonlijk, dynamisch, warm, intens, samen, integer.

Bedrijfsomschrijving


De Hippe Snip is een startend en jong bedrijf (ZZP) welke zich richt op communicatie, training & workshops en procesbegeleiding.

Communicatie: Communicatieadvies, uitvoering van communicatiemiddelen en het schrijven van teksten.

Training & workshops: creatief denken, zelfontwikkeling, mindmappen, spelvormen en het ontwikkelen van ideeën.

Procesbegeleiding: bij teamsessies en bijeenkomsten



Doelgroep


Midden- en kleinbedrijf
Grootzakelijk
Particulieren (beperkt)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De Hippe Snip is afgeleid van het vogeltje ‘de watersnip’.

Kleuren: blauw, groen, paars.
Ook een logo die in grijswaarden is omgezet.
Logo met transparante achtergrond.

Online; logo op website, social media.
Offline; Visitekaartje, briefpapier, envelop, with compliment cards.
Beeldmerk los te gebruiken van de naam.

Zonder problemen te drukken door de drukker.
Origineel, krachtig, herkenbaar.
Lettertype dat niet nieuw hoeft te worden aangeschaft.




Designer: estoy estoy
logo_huisstijl-estoy-Ks8P557Y

Geen commentaar

estoyestoy

Beste Nicole,

Bedankt voor de positieve feedback! Hierbij het ontwerp van het visitekaartje. Zoals je ziet loopt de voorkant door naar de achterkant. De snip lijkt voorbij te vliegen. Dit zorgt voor dynamiek en verbondenheid.
Het beeldmerk is ook zonder bedrijfsnaam helder; het blijft een herkenbare snip. De snavel wijst naar de website. Neem ook hier eens een kijkje!
Het geheel is rustig (door het gebruik van de paarstinten gecombineerd met grijs en wit). Overigens is paars dan echt DE kleur van het bedrijf. Deze zou je terug kunnen laten komen op website en andere zaken, zodat men je bedrijf al herkent aan de kleur.

Ik kijk uit naar de volgende feedback!

mvg,
estoy

StappersNStappersN

Beste Estoy,
Dank je wel voor de aanpassingen en een voorbeeld in de huisstijl.Het ziet er mooi uit. Dit geeft een goed beeld om te vergelijken.
Met vriendelijke groet,
Nicole

estoyestoy

Hartelijk dank voor de feedback! Mocht je bijvoorbeeld nog varianten in kleurgebruik willen zien of een verdere uitwerking van de huisstijl, dan hoor ik het graag.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-estoy-i8Hbx5do

Geen commentaar

estoyestoy

Beste Nicole,

Hierbij mijn ontwerpvoorstel. Uiteraard was het uitgangspunt de snip. Dit is een sterk symbool dat past bij het bedrijf. De vogel is opgebouwd uit 'veren'. Deze veren geven het geheel een abstracte doch sierlijke uitstraling. Hierdoor zit er dynamiek in. Door de verschillende paars tinten wordt dit nog eens versterkt. Het gebruikte lettertype is zakelijk, maar toch ook vriendelijk door de rondingen.

Ook als beeldmerk kent het goede toepassingen (zie foto).

Eventuele aanpassingen zijn altijd mogelijk. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar je mening!

mvg,
estoy

StappersNStappersN

Beste Estoy,

Hartelijk dank voor het mooie ontwerp. De genoemde veren en kleuren zijn erg mooi. Zou je een ontwerp kunnen maken zonder de foto en welke ideeën je dan zou hebben. Daarnaast zou ik graag een beeld hebben bij andere huisstijlmiddelen.
Dat zou ik op prijs stellen.

Met vriendelijke groet,
Nicole Stappers

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.