Beste Tim,
Hierbij een nieuw concept, met een nieuwe invalshoek. Het schild (wapen) symboliseert en is herkenbaar voor de sport. Het straalt kwaliteit uit met daaromheen vlammende kometen, om extra nadruk te leggen op de pay-off (training in movement).
Ik hoop u te kunnen inspireren met dit ontwerp!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Logo en huisstijl voor; TIM ; Training in Movement. Enthousiast, ontspannen, professioneel
- Wedstrijd van: -Tim-
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 12-06-2013
Datum einde: 30-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hey tjeerd, bedankt voor alle ontwerpen, ook deze is weer leuk, maar ik moet er nog even aan wennen. Ik probeer vanavond even uitgebreid te antwoorden! Grt. Tim

Met een aangepast kleurenpalet, deze kan natuurlijk ook nog naar wens worden ingevuld..

en een krachtig opvallende huisstijl....
Hey Tjeerd, mooie huisstijl inderdaad! Een iets te groot kleurenpallet wellicht. De huisstijl straalt inderdaad wel kracht uit, dat is tof om te zien. Excuses voor het late antwoord, ik heb het erg druk gehad! Grt. Tim

een diapositief versie...

Beste Tim,
Bedankt voor de feedback, hierbij een vernieuwde uitstraling gebaseerd op het vorige logo...

en een versie met felle kleuren, en een andere verhouding, beeld tegen merknaam
Hoi Tjeerd, bedankt voor het logo en de uitgebreide uitleg erbij. Spreekt inderdaad tot de verbeelding. Het mannetje vind ik net iets te clean en mijn eerste gedachte is een fysiotherapie praktijk. Wel ben ik gecharmeerd van de professionaliteit die het geheel uitstraalt! Grt. Tim

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie achter mijn logo komt vanuit het een keer heel anders denken. De doelgroep en markt aanspreken door een sportief maar toch abstracte sporter, met daarin een speels kleurenveld waar veel beweging is zit (movement). Het beeldmerk is een directe vertaling van de naam. Personage traint en is in beweging, zowel de houding als de vulkleur. Natuurlijk kan de kleur etc naar wens worden aangepast.
Ik hoop u te kunnen inspireren met mijn concept!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde