Geen commentaar
Logo en huisstijl voor; TIM ; Training in Movement. Enthousiast, ontspannen, professioneel
- Wedstrijd van: -Tim-
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 12-06-2013
Datum einde: 30-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ha Jorina,
Bedankt voor je snelle inzending! Het logo heeft een professionele uitstraling. Daar ben ik blij mee, het lijkt niet alsof ik het zelf in elkaar heb geknutseld. Opzich leuk, ook de diversiteit van voorbeelden, maar het geheel is wat te braafjes. Te professioneel misschien wel. Het logo zou iets meer snelheid moeten uitstralen, hipheid, lijnen. Bij de wedstrijd heb ik twee bestanden bijgevoegd van adidas, dit vind ik hele toffe logo's voornamelijk de frisheid en de hoeveelheid kleuren. Het springt eruit. Die potentie heeft dit logo ook, maar op dit moment vind ik het nog iets te mainstream.
Hopelijk kun je hier iets mee. En een kleine wijziging in tekst. De bedrijfsnaam is Training in Movement. Jij hebt er Training in Motion van gemaakt ;) Is ook bij mij opgekomen, maar Movement past beter in het bedrijf!
Bedankt voor je inzending en ben benieuwd of je er nog iets mee doet!
Groeten,
Tim

Hallo Tim,
Bijgaand mijn inzending. Ik heb 2 voorstellen, waarin het verschil is dat TIM met onderkast en kapitalen is geschreven. Zelf vind ik de kleine letters beter, de balans tussen de letters is daarin mooier, maar je geeft zelf aan kapitalen te willen, dus daar ook een voorstel voor. Er is een apart beeldmerk, waarin ik de begrippen beweging, groep en dynamiek heb laten terugkomen. Het gebruik van mensfiguren wilde ik vermijden, dit zie je al zoveel in fysio-achtige logo's. Dus een heel heel gestyleerde versie van een mensfiguurtje, dat 3 keer in verschillende kleur terugkomt (1.move 2. laugh 3. relax) en een cirkel (groep) vormt. Deze elementen uit het beeldmerk zou ik laten terugkomen in de hele huisstijl om de identiteit te versterken.
Ik heb nu drie kleuren gebruikt, dit kunnen er alitjd mee rof minder zijn, zoals het tweede voorstel rechts.
En er is een opzet voor een staande versie, en een liggende versie van het logo, voor op de website bijvoorbeeld.
Graag hoor ik wat je vind, aanpassingen zijn altijd mogelijk. Mocht het in de smaak vallen, werk ik visitekaartje, briefpapier en enveloppe uit.
Ik hoor het graag!
Jorina - mooiniet