Beste Tim;
Hier wat nieuwe ontwerpen uitgewerkt n.a.v. de feedback. Wat strakker/stoerder. Met een nieuw 'poppetje'. Deze verbeeld niet zozeer kracht/spieren, maar meer de beweging. Mijn inziens kan 'jan en alleman' zich hiermee identificeren, ook de mensen die geen sportervaring hebben. Beweging, eenvoud, fun!
Graag hoor ik je feedback/idee. Aanpassingen zijn natuurlijk altijd mogelijk.
Met vriendelijke groet, Maartje Janssen
Huis van Maartje
Logo en huisstijl voor; TIM ; Training in Movement. Enthousiast, ontspannen, professioneel
- Wedstrijd van: -Tim-
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 12-06-2013
Datum einde: 30-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Dag Maartje, leuk logo, poppetje vind ik iets te blij, geheel mag iets stoerder. Wel bedankt voor de grote hoeveelheid kleurstellingen! Die in het rondje is lekker professioneel, die met de wat langere streep ook en de korte streep is inderdaad wat stoerder. Misschien nog een wijziging in het poppetje. Grt. Tim

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Beste tim
Bij deze een eerste idee, uitgevoerd o.a. wat verschillen.de versie`a.s Graag verneem ik of dit enigszins aansluit bij uw idee. Natuurlijk kunnen er aanpassingen gedaan worden qua kleur, typografie enz.
De gedachte achter dit ontwerp is beweging meer te zetten in een moderne (graffiti/urban) stijl neer te zetten. Hierbij is natuurlijk gezorgd dat het logo ten alle tijd (dus ook verkleind!) herkenbaar blijft. Graag verneem ik uw reactie.
Met vriendelijke groet, Maartje Janssen
Huis van Maartje