En een variant
mvrgr Ted
Logo en huisstijl voor; TIM ; Training in Movement. Enthousiast, ontspannen, professioneel
- Wedstrijd van: -Tim-
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 12-06-2013
Datum einde: 30-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hey Ted, bedankt voor de ontwerpen. Ik vind hem goed gevonden, maar het algehele effect lijkt wat mij betreft iets teveel op het logo van een kartbaan. Het is zeker professioneel gedaan, maar ik ben er echter nog niet helemaal uit wat ik er van vindt. Groet. Tim
Hoi Tim,
Bedankt voor je reactie.

Beste Tim,
(hoop dat het het wachten waard was) Hierbij mijn deelname aan de door je uitgeschreven wedstrijd. Ik heb gekozen voor een verankering in een sportembleem. Zo wordt meteen de associatie gelegd met sport/sportiviteit. De strepen overlappen elkaar. Zij staan symbool voor "spanning" / ontspanning. Bewust NIET gekozen voor een figuur in je logo want of het figuurtje is te actief/te fanatiek of juist te passief.
Kleuren ben ik niet helemaal uit. Logo kan wat mij betreft basiskleuren rood/blauw/groen hebben met die lekkere felle groen. Mag jij/jullie beslissen ;-)
Graag hoor ik van je of je dit de moeite vindt om uit te werken naar een huisstijl en/of je aanpassingen wenst.
mvrgr Ted