Logo en huisstijl voor; TIM ; Training in Movement. Enthousiast, ontspannen, professioneel
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: -Tim-
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 449.00
- Datum start : 12-06-2013 12:47
- Datum einde : 30-06-2013 12:39
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf,.doc,briefpapier in wordformaat
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 125
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Voor mijn bedrijf Training in Movement (TIM) ben ik op zoek naar een logo en huisstijl. TIM is een bedrijf wat sporttraining aanbiedt aan werknemers van bedrijven. Van hardlooptraining met een groepje tot voetbal of basketbaltrainingen etc. met een afsluitend toernooi. Surflessen ter ontspanning of een geheel programma om het bedrijf via voedings en leefstijl advies gezonder te maken. Veel is mogelijk. Alle vorderingen van de werknemers worden nauwlettend bijgehouden en de resultaten aan het eind van een periode overlegd aan de werkgever.
Het bedrijf heeft een aantal speerpunten:
- We willen in de sportwereld af van het brede sportschooltypes cliché. Wij bieden sporttraining aan met het motto: Move, laugh, relax (motto hoeft niet perse in logo).
- Bij ons moet iedereen zich op zijn gemak voelen. Ook zonder enige sportervaring. Wij helpen, maken lol en zijn enthousiast.
- TIM is naast de lol en het enthousiasme uiterst professioneel en overdacht in aanpak. Hier onderscheiden wij ons in. Het bedrijf heeft een specifieke visie.
Specifiek over het logo:
- Balans tussen enthousiast, ontspannen en professioneel.
- Wellicht wat felle kleuren, maar niet te schreeuwend.
- De Arty design stijl vind ik leuk (beetje losjes), maar het logo moet daarnaast niet teveel poespas bevatten. Combi van arti design met strakke lijnen zou perfect zijn.
- Het bedrijf draait om TIM (bedrijfsnaam en bedrijfsvisie) en niet om Tim (mijn naam).
- Logo mag NIET kil / afstandelijk zijn.
Hopelijk duidelijk genoeg, ik ben benieuwd wat jullie er van weten te maken! Succes! Tim
**Bijgewerkt bericht: Na een aantal van jullie ontwerpen te hebben gezien ben ik al blij met de respons. Toch vind ik dat veel van de ontwerpen wat aan de safe kant zitten. Dus bij deze een extra wens:
Het mag best wat uitdagend. Er moet snelheid in het logo zitten en frisse kleuren. In de bijlagen heb ik twee bestanden van het logo van adidas (vind ik zelf een heel cool logo) bijgevoegd. Deze stijl vind ik heel tof. Wellicht kunnen jullie hier wat mee **
Bedrijfsomschrijving:
TIM is een bedrijf wat sporttraining aanbiedt aan werknemers van bedrijven. Van hardlooptraining met een groepje tot voetbal of basketbaltrainingen met een afsluitend toernooi. Surflessen ter ontspanning of een geheel programma om het bedrijf via voedings en leefstijl advies gezonder te maken. Alle vorderingen van de werknemers worden nauwlettend bijgehouden en de resultaten aan het eind van een periode overlegd aan de werkgever. Veel is mogelijk.
Het bedrijf heeft een aantal speerpunten:
- We willen in de sportwereld af van het brede sportschooltypes cliché. Wij bieden sporttraining aan met het motto: Move, laugh, relax (motto hoeft niet perse in logo).
- Bij ons moet iedereen zich op zijn gemak voelen. Ook zonder enige sportervaring. Wij helpen, maken lol en zijn enthousiast.
- TIM is naast de lol en het enthousiasme uiterst professioneel en overdacht in aanpak. Hier onderscheiden wij ons in. Het bedrijf heeft een specifieke visie.
Doelgroep:
High-end bedrijven
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De letters TIM en de bedrijfsnaam: Training in Movement
Ons motto is: Move, laugh, relax. Dit hoeft niet (mag wel) in het logo. Ben bang dat het te druk wordt.
Frisse uitstraling, veel kleuren, uitdagend, snelheid.
Liefst niet: donkerrood, grijstinten.
KeTi
-
-
Toelichting van de designer KeTi:
Hierbij het logo in dezelfde kleuren als het eerste logo.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer KeTi:
Hierbij een wat ander idee voor het logo. Dit keer ook andere kleuren gebruikt. Ik weet niet of je voorkeuren voor kleuren hebt, anders hoor ik het wel.
-
-Tim- zegt :
Tof logo, vond de combinatie blauw oranje wel vet. Fris met wit en oranje zoals in het vorige logo daar houd ik wel van. Dank voor het ontwerp.
-
-Tim- zegt :
Dus, zou je wellicht dit logo in diezelfde kleurstelling (oranje, grijs en wit) kunnen maken? Bedankt!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer KeTi:
Hallo Tim,
hierbij mijn idee voor de huisstijl. Briefpapier, visitekaartje, envelop en with compliments card. Ben benieuwd wat je ervan vindt. -
-Tim- zegt :
Mijn eerste reactie is erg tof. Zeker de witte letters op zwarte achtergrond zijn stoer. Logo is wel wat aan de professionele / standaard kant. Even de andere inzendingen afwachten! Bedankt, Tim
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer KeTi:
Hallo Tim,
leuk dat mijn ontwerpen in positieve zijn opvallen bij jou. Ik heb besloten om mee te doen. Hierbij mijn eerste idee voor het logo. De strepen i.v.m movements. Ik zag later dat je geen fan bent van grijstinten, dus als je het logo in andere kleuren zou willen zien, geen probleem.
Hoop dat je het wat vindt. Ik hoor graag van je.
Mvg,
KeTi -
-Tim- zegt :
Hey Keti,
Bedankt voor je inzending. Een van de leukere tot nu toe. Ik ben verdeeld positief, aan de ene kant is het logo lekker strak en duidelijk, aan de andere kant mag het wellicht wat uitdagender. De Tim letters in grijstinten zijn niet zo een probleem. Ik heb bij de wedstrijd twee bestanden toegevoegd van het merk adidas. Misschien kun je die even bekijken en er nieuwe inspiratie uit halen! Misschien wat lijnen door de achtergrond heen in een bepaalde vorm? Ik weet niet hoe dat gaat staan, maar het is te proberen.
Succes en bedankt! Grt. Tim -
-Tim- zegt :
Hoi Keti, Ik ben benieuwd hoe een gehele huisstijl bij dit logo zal staan. Kun je wellicht een opzetje maken?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-