hierbij zoals verzocht een aanzet voor de huisstijl, in de vorm van een visitekaartje (voor en achterzijde)
gr roy & jeanine
Logo en huisstijl voor; TIM ; Training in Movement. Enthousiast, ontspannen, professioneel
- Wedstrijd van: -Tim-
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 12-06-2013
Datum einde: 30-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Mooi! Ik ben nog er nog niet echt uit wat ik van het groen vindt maar de combinatie is erg mooi gelukt. Kunnen jullie wellicht ook de rest van de huisstijl uitwerken, het liefst niet te donker? Bedankt! Grt. Tim
Hoi Tim,
bedankt voor je commentaar. op zich willen we natuurlijk best een briefpapier & enveloppe ontwerpen, maar deze zullen in het verlengde liggen.
Gezien je tiwjfel over het groen en je hoge ranking voor andere inzendingen, lijkt het ons echter wellicht niet zinvol hier nog veel tijd in te steken?
gr roy & jeanine

Beste Tim,
hierbij zoals verzocht onze inzending. Omdat we het niet te kinderlijk willen laten ogen, hebben we gekozen voor een beperkt aantal (volwassen) kleuren. Fris groen, signaalrood, en professioneel zwart. De dynamiek komt terug in de tekstuur in de letters en in de schuine stand van de lettertypes. Het bijshrift heeft een rebels karakter, maar alles wordt wel weer netjes (letter) binnen het kader gehouden.
Met vriendelijke groet,
Roy & Jeanine
waarschijnlijk ten overvloede, maar de i is bewust ondersteboven geplaatst zodat extra kracht ontstaat in de vorm van een uitroepteken.
Beste Roy en Jeanine. De combinatie stoere letters met professionele uitstraling spreekt mij wel aan. Zouden jullie wellicht een opzetje kunnen maken voor een huisstijl? Geheel moet niet te donker worden! Bedankt en grt. Tim