Beste Richard,
Hierbij een nieuw ontwerp. Ik heb de illustratie los gelaten van de 'Twentse Ros', dit geeft de mogelijkheid om een moderner logo te creëren. Ook heb ik een andere kleur toegevoegd om een frisser uiterlijk te krijgen (de kleur is natuurlijk ook aan te passen naar elke gewenste kleur).
Als het lettertype in ontwerp 1 te modern/strak is, is in ontwerp 2 een ander lettertype gekozen.
Ik ben benieuwd wat je er van vindt.
Mvg,
Brecht
Logo en huisstijl voor Twents bouwadviesburo
- Wedstrijd van: bouwteamtwente
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 03-01-2012
Datum einde: 22-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Heel mooi ontwerp alleen de gebouwen komen niet overeen met de doelgroep van btt.
Die onderste ziet er mooi uit!
Thanks.

Beste Bouwteamtwente,
Hierbij mijn 3 ontwerpen die modern, eigentijds en met een professionele uitstraling.
Ik hoor graag uw reactie.
Mvg,
Brecht
Beste Brecht,
Ontwerp A vind ik best mooi.
Richard