Beste,
Ik heb de vermelde kleuren gebruikt om het logo in twee kleuren op te bouwen, dat scheelt u ook in de drukkosten en van de kosten van eventuele belettering.
Ik heb twee versies gemaakt.
De font die ik gebruikt heb lijkt sterk op de font die ook gebruikt word op officiële naamborden. Dat leek mij wel passend bij uw bedrijf. Het roept ook een zekere herkenbaarheid op.
Logo en huisstijl voor Twents bouwadviesburo
- Wedstrijd van: bouwteamtwente
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 03-01-2012
Datum einde: 22-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

