Hierbij een ander idee.
Meer een symbolische opbouw ipv gebouwen.
Wellicht spreekt dit meer aan.
Mvg, Henry
Logo en huisstijl voor Twents bouwadviesburo
- Wedstrijd van: bouwteamtwente
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 03-01-2012
Datum einde: 22-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij nog een idee van de opbouw van gebouwen.
Mvg, Henry
Ontwerp is mooi alleen het gebouw komt niet overeen met de doelgroep van btt.

Hallo Richard,
Bedankt voor de feedback.
Ik heb het logo aangepast.
Hoop dat dit meer in de smaak valt.
Groet, Henry
Hallo Henry,
Mooie aanpassing, valt zeker meer in de smaak.
Groet, Richard

Hallo,
Hierbij een eerste opzet van mij.
Ik hoop dat het voldoet aan je wensen.
Graag hoor ik feedback of dit in de goede richting is of niet.
Vriendelijke groet, Henry
Hallo Henry,
Eerlijk gezegd zou ik het graag iets strakker / moderner zien. Dus jammer genoeg niet helemaal in de richting.
Richard Schut