dialoog / veiligheid
logo en huisstijl voor veiligadvies.com
- Wedstrijd van: VeiligAdvies
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-05-2012
Datum einde: 21-06-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


hallo,
ik vind deze niet zo heel strak. het design is wel mooi.
Groet

Huisstijl - Logo, visite kaartje, briefomslag, briefpapier
bruin - veiligheid en comfort
groen - verfrissend
Geïnspireerd op het logo van de nederlandse brandweer
Hallo,
Ik vind deze wel mooi maar het zou wat mij betreft wel iets strakker mogen. Ook dat vraagteken hoeft van mij niet perse.
mvgr.