Bijgaand onze inzending. We hebben het logo simpel maar speels gehouden. Een opvallende beeldvorm die direct de aandacht trekt.
Dit hebben we gecombineerd met een sterke donker oranje kleur. Dit heeft zowel attentiewaarde, als warmte. Bovendien zijn roodtinten erg goed combineerbaar met eten/trek.
met vriendelijke groet,
roy & jeanine
Logo en Huisstijl voor Wereldrestaurant PUUR
- Wedstrijd van: Wereldrestaurant PUUR
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-06-2014
Datum einde: 21-07-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Geachte Roy en Jeanine,
Wij hebben uw ontwerp ontvangen. Bedankt voor uw inspanning dit stellen wij zeer op prijs. Aan het einde van de wedstrijd zullen wij een beslissing maken over alle ingezonden ontwerpen.
Hiervoor graag uw begrip,
Met vriendelijke groet,
Jun Hu