Logo en huisstijl voorbeelden voor online recruitment platform (startup)
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: RecruitEverywhere
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 629.00
- Datum start : 11-02-2019 12:30
- Datum einde : 14-02-2019 00:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,png
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 68
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
RecruitEverywhere gaat bedrijven die internationaal op zoek zijn naar personeel (recruiters) helpen door hen een online advies te geven welke wervingskanalen het best voor hun vraag zijn. Dit doen we door iets wat nu bijna onmogelijk is extreem gemakkelijk te maken. Het gemak moet ook duidelijk naar voren komen in de huisstijl. Daarbij is de informatie die we geven betrouwbaar. Bewijs daarvoor komt door de bron die gebruikt wordt: de gegevens van Intelligence Group.
2 onderdelen zijn belangrijk:
- de payoff "International recruitment made easy"
- op de site, bij het logo "powered by Intelligence Group.
In de bijlage 2 bestanden met achtergrondinformatie (de flyer meer voor de kern boodschap)
Bedrijfsomschrijving:
RecruitEverywhere gaat bedrijven die internationaal op zoek zijn naar personeel (recruiters) helpen door hen een online advies te geven welke wervingskanalen het best voor hun vraag zijn. Dit doen we door iets wat nu bijna onmogelijk is extreem gemakkelijk te maken. Het gemak moet ook duidelijk naar voren komen in de huisstijl. Daarbij is de informatie die we geven betrouwbaar. Bewijs daarvoor komt door de bron die gebruikt wordt: de gegevens van Intelligence Group.
Doelgroep:
Doelgroepen zijn:
- Recruiters die personeel over de grens willen werven
- Jobboards die vacatures van internationale jobs willen plaatsen
Kleuren, favoriete logo's, must haves
2 onderdelen zijn belangrijk:
- de payoff "International recruitment made easy"
- op de site, bij het logo "powered by Intelligence Group.
BadalHossain
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
RecruitEverywhere zegt :
Deze spreekt mij wel aan. Zoeken, globaal, lokaal in 1 behapbaar beeldmerk
-
BadalHossain zegt
Thank you.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
RecruitEverywhere zegt :
Dit is wel een beetje "veel" met payoff en "powered by". Ik zou de payoff meer los koppelen, die kunnen we op de website wel een plekje geven.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
RecruitEverywhere zegt :
De payoff hoeft niet perse onlosmakelijk met het logo verbonden te zijn. Mag wel, maar hoe ga je het oplossen als je op de website "powered by Intelligence Group aan het logo wilt plakken? Frisse kleuren.
-
Geert-Jan zegt
stropdas suggereert alleen white collar, terwijl we ook blue collar willen aanspreken
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
RecruitEverywhere zegt :
Kleur een beetje degelijk. Vergrootglaasje om zoeken uit te beelden is leuk, alleen krijg ik een associatie met een "konijn uit de hoge hoed"
-
Geert-Jan zegt
Ik vind het beeldmerk speels. Spreekt me aan! Rabbit out of the 'hoed'.... eerste beeld dat ik had was een molen en dan is het weer net te NL. Soort Booking.com, maar dan anders. Ik zou zeggen, in de richting, maar mag speelser qua beeldmerk
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-