Geen commentaar
Logo en huisstijl: weet jij de woorden
- Wedstrijd van: CONTRAST
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-07-2013
Datum einde: 15-08-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De huisstijl voelt prettig aan. De kleuren grijs blauw zouden dan groen blauw kunnen worden (grijs blauw voelt een beetje belastingdienstachtig aan :))
Staan de rondjes nog ergens symbool voor?
Goedemiddag, bedank voor uw feedback, de rondjes staan voor voor impulsen gegevens die door het poppetje(in het midden) ontvangen worden (door het luisteren) en uitgezonden worden (vertaald) terug naar de opdrachtgever. Uw bedrijfsconcept volgens mij? Ik hoop dat ik het allemaal een beetje goed uitleg :)
Goedemorgen, als ik nog iets aan kan passen voor u dan hoor ik dit graag. m.v.g. koos

Geen commentaar
Bedankt voor de aanpassing, dit is qua kleur prettiger! Door de twee kleuren in het logo te gebruiken geef je aan dat consumatics uit twee delen bestaat Consu en matics. Is dit bewust gekozen? Anders is een andere kleurverdeling ook mogelijk. Staat het groene symbool in het vignet nog ergens voor? Dat zou wel mooi zijn als er echt een symbool met betekenis achter zit. We vinden het belangrijk dat elk onderdeel ergens voor staat en het geheel uitstraalt wat Consumatics is.
Bedankt!
Het groene symbool heb ik er in verwerkt om een soort keurmerk weer te geven, net zo als bv. het v symbooltje voor goedgekeurd, verders kan het ook als een gestilleerde tekstballon gezien worden. Elk onderdeel heb ik bewust in elkaar verwerkt en zo het losse cirkel gedeelte in het zakelijke strak verwerkt.

Goedemiddag, bij deze mijn voorstel voor uw huisstijl, feedback is van harte welkom, ik ben erg benieuwd wat u er van vind.
De huisstijl is opgemaakt in adobe illustrator, en is vector based (te vergroten zo groot u wil zonder kwaliteitsverlies) verder aan te leveren in elk bestandsformaat.
De n.a.w. gegevens zijn fictief en door u aan te leveren of zelf te verwerken.
Kleuren zijn rgb kleuren en niet 100% drukwerk gelijk.
Achtergronden zijn in het voorstel zwaarder gemaakt dan in de uiteindelijke uitvoering, dit om een via een schermafbeelding toch de impressie van drukwerk te geven.
m.v.g. koos
Beste Koos! Bedankt voor het voorstel van zowel het logo als de huisstijl. De rondjes in het vignet geven ons het gevoel van internationaliteit en het gebruik van twee kleuren spreken ons ook aan. Het vignet mag nog wel wat meer uitstralen waar Consumatics voor staat, zodat je sneller ziet waar wij ons mee bezig houden en mag het beeld voor ons nog iets warmer / blijer aanvoelen. Bedankt!
Goedemorgen, ik zal vandaag proberen om nieuwe voorstellen te doen a.d.h.v. uw feedback. m.v.g. koos

Geen commentaar
Goedemorgen,
bij deze mijn voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, ik ben erg benieuwd wat u er van vind.
Het logo is opgemaakt in adobe illustrator, en is vector based (te vergroten zo groot u wil zonder kwaliteitsverlies) verder aan te leveren in elk bestandsformaat.
Mocht dit logo u bevallen kan ik een eventueel huisstijl voorstel doen.
m.v.g. koos