Mogelijke verwerking op de website
Logo en huisstijl: weet jij de woorden
- Wedstrijd van: CONTRAST
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-07-2013
Datum einde: 15-08-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Goed om te zien hoe dit verwerkt kan worden op de website. Bedankt!

Beste Wenda,
Bijgaand een eerste idee voor Consumatics. Meegenomen de stijl van de website.
Het (on)bewuste wat bij de consument binnenkomt word geanalyseerd door consumatics en vertaald naar prettiger..(vrolijke kleuren)
De rondjes kunnen ook gebruikt worden bij een specifieke presentatie, ter versterking van een thema/onderwerp. Bijvoorbeeld muziek, waarbij je een muziek sleutel zou kunnen verwerken in de inkomende rondjes en noten (klanken) bij de uitgaande rondjes etc.
Kleuren en lettertype kunnen naar wens aangepast.
Hoor graag of het aansluit.
M.v.g. Esther
Beste Esther,
Bedankt voor je inzending!
Creatief idee hoe de groene bubbels erin komen in 1 kleur en eruit komen in een andere kleur. Ik had dit er zelf niet uitgehaald, maar het idee erachter is wel leuk.
De groene schijf deed mij in eerste instantie denken aan een LP :) dus het voelt voor mij als een logo voor een "groen muziekbedrijfje" oid.
De "insoiratiebubbels" geven wel een bruisend gevoel, maar het lijkt voor mijn gevoel ook nog teveel op ons huidige logo, waar we eigenlijk van los willen komen.
Hoop dat je hier wat mee kan.
Hartelijke groet, Consumatics.
Het mag iets stoerder, iets minder "meisjesachtig" :)
Dank voor je snelle reactie, zal je feedback meenemen in een volgend ontwerp.
M.v.g. Esther