Geachte heer, mevrouw,
Hierbij mijn inzending. Ik ben uitgegaan van een woordmerk. Het ontwerp is een toeziend knipoog waar ook weer een tevreden glimlach in verwerkt is. de vleugels staan voor reizen, vrijheid/blijheid en toezicht. Het blauw/groen staat voor vertrouwen en de oranje tint voor een Nederlands gevoel.
Ik zie uw reactie met enthousiasme tegemoet.
Groet Silvio
Logo en huisstijl: weet jij de woorden
- Wedstrijd van: CONTRAST
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-07-2013
Datum einde: 15-08-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Silvio,
Bedankt voor het leuke ontwerp! Is het mogelijk om de knipoog en de smile iets sterker over te laten komen? Het is heel goed bedacht, maar we twijfelen of het misschien niet te abstract is. Zou je daar nog naar willen kijken?
En kun je wellicht ook alvast iets laten zien van de huisstijl?
Bedankt!
Geachte heer, mevrouw,
Ik had nog graag aandacht aan uw wensen besteed maar gezien de tijd die nog openstaat zou dat haast werk gaan worden en dat doe ik lieverd niet. Mijn ontwerp is zeker aan te passen en heeft veel mogelijkheden voor het toepassen in een huisstijl. Te abstract? dat maakt het vaak ook weer spannend en vernieuwend.
Succes met het maken van een keuze.
Groet Silvio