Logo en huisstijl Welconsult

Datum start: 07-11-2011

Datum einde: 16-11-2011

Totaal budget: € 350.00
Nieuwste inzending
Book cover
xplore

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De huidige huisstijl van Welconsult en het huidige logo (zie www.welconsult.nl) geven in te beperkte mate aan dat Welconsult staat voor financials. Veel mensen verwarren Welconsult met een bedrijf dat in de welness sector werkzaam is. In eerste instantie dachten we daarom aan het wijzigen van de bedrijfsnaam. Maar omdat we al 10 jaar onder deze naam werken willen we dat liever niet. Daarom ligt de focus nu op het "stylen" van de naam zelf en op het wijzigen van het huidige logo, zodanig dat deze in combinatie met de bedrijfsnaam in een oogopslag toont dat wij financiels zijn.

Bedrijfsomschrijving


Welconsult voorziet in de vraag naar specialisten op het gebied van financiën. Wij richten ons met onze diensten op de non profit sector, en dan voornamelijk op gemeenten en provincies. Onze missie is eenvoudig: het leveren van een gegarandeerd hoge kwaliteit tegen een betaalbare prijs.

Welconsult is ontstaan uit de praktijk. Opgericht door specialisten op het gebied van gemeentefinanciën en control. Gedreven vakmensen die vinden dat ze het mooiste vak van de wereld hebben. Wij spreken de taal van onze opdrachtgevers, weten precies waar ze het over hebben en kunnen daardoor als geen ander inspelen op hun behoefte aan interim financials.

Welconsult biedt ondersteuning aan haar klanten door middel van:

•Interim-management
•Detachering
•Advisering
•Workshops en cursussen
•Coaching
•Internet applicaties (scans)

Doelgroep


Voornamelijk gemeenten en provincies en daarnaast instellingen in de non profit die behoefte hebben aan financieel advies of interim financials.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De huidige huisstijl heeft de kleuren groen en bruin als basis. Het is niet perse noodzakelijk hieraan vast te houden. Wel mag het wat sprekender en brutaler zijn.
De huisttijl moet geschikt zijn om toe te passen op drukwerk, relatiegeschenken en op de website.

Designer: AraratDesign AraratDesign
logo_huisstijl-araratdesign-W77VqbDM

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-araratdesign-1lQvGvrs

AraratDesignAraratDesign

Beste opdrachtgever,

Bij deze paar nieuwe versies.
Graag hoor ik van u welke versie en in welke kleur u het meest aanspreekt om deze verder uit te werken.

Groeten,

AraratDesign

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-araratdesign-5IoPoCfY

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-araratdesign-1mm8a24W

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-araratdesign-zTCQuqGm

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-araratdesign-1IbZ9FQm

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-araratdesign-6ZDjV18K

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-araratdesign-NgUCLxVw

Geen commentaar

welconsultwelconsult

Hallo Araratdesign,
We vinden het lijnenspel in je eerste ontwerp het leukst. Alleen de combinatie met de C vonden we wat minder. Wellicht zou je daar nog op kunnen voorgaan?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-araratdesign-QrO8e8Dw

AraratDesignAraratDesign

Beste opdragtgever,

Bij deze mijn eerste voorstel. Ik hoor graag wat je ervan vindt.

Mvg, AraratDesign

welconsultwelconsult

Hallo AraratDesign,
Mooi lijnenspel. Wel vinden we de c in het logo te opvallend, omdat het nu het nu teveel op het woord WC lijkt..

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.