Hallo Katarina,
Bedankt voor de reactie op het logo. Hierbij een uitgewerkt briefpapier, visitekaartje en envelop EA5.
Ik verneem graag van je.
Logo en visitekaartjes voor nieuw bedrijf
- Wedstrijd van: Bosnjak
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-06-2014
Datum einde: 21-06-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Het geüploade bestand is erg groot, om het te bekijken zou je het kunnen opslaan. Ik heb het op hoge kwaliteit geüpload zodat details en lettertype e.d. goed te zien zijn.
Sabine, zo ziet het mooi uit. Ook is er nu een balans bijv op de brief met logo linksboven, gegevens rechtsboven en het logo onder gecentreerd. Dank!
Hallo,
Ik vind het erg jammer om te zien dat jullie beoordelingen naar beneden zijn bijgesteld. Ik hoop dat jullie mij nog willen laten weten wat ik kan verbeteren.
Persoonlijk vind ik de huisstijl zakelijk en fris, en erg geschikt voor de clientèle waarmee jullie werken. Ook is het heel uitvoerbaar.
Graag hoor ik nog van jullie.

Geen commentaar

Geen commentaar

Een strak logo met en knipoog naar een regenboog verwekt in de 'O' van Rainbow.
De verschillen in kleurtint geven zowel de verscheidenheid van wat jullie bieden aan als de kleurverschillen in een regenboog.
Ik hoor graag van jullie.
Groet, Sabine Grooters.
Wat betreft de slogan, deze zou ik niet in het logo communiceren. Op de achterkant van een visitekaart of onderin een briefpapier is een meer geschikte plek daarvoor. Vandaar dat de slogan wat ver van het logo af staat.
Beste Sabine,
Dank voor je ontwerp, het is mooi in zijn simpliciteit. Inderdaad een goed idee om de slogan apart te zetten.
Groet, Katarina
Sabine, daarbij zou het fijn zijn als je de logo en slogan in huisstijl zou kunnen zetten, dan kunnen we het in context beter beoordelen. Alvast bedankt!
Groet, Katarina