Geen commentaar
Logo en visitekaartjes voor nieuw bedrijf
- Wedstrijd van: Bosnjak
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-06-2014
Datum einde: 21-06-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Pieter,
Bij deze de aanpassing: het logo met een mooie, frisse rode kleur. Ik heb de kleur ook gelijk doorgevoerd in de huisstijl.
Met vriendelijke groet,
Michelle

Geen commentaar
Kun je de kleur roze vervangen door een frisse rood kleur?
Grt Pieter

Beste Katarina,
Bij deze een eerst voorstel voor de huisstijl. Ik heb het beeldmerk naast de tekst geplaatst. Ik ben benieuwd of je dit beter vindt. Daarnaast heb ik de slogan los van het logo onderop geplaatst in de antraciete balk. Verder ben ik vrij spaarzaam geweest met het roze, omdat het anders een beetje 'to much' word.
Tenslotte heb ik twee versies gemaakt; 1 met de slogan in een handgeschreven lettertype voor een persoonlijke touch en 1 met de slogan in het origineel gebruikte lettertype.
Ik hoor graag wat je er van vindt
Met vriendelijke groet,
Michelle
Dag Michelle,
Mooi! Zeker een verbetering. Voor mij voelt het logo naast de tekst een stuk beter. Wat vind jij er persoonlijk van?
Tevens mooi dat de slogan onderin is, ik vind het ook " handgeschreven" mooi. Ik leg het vanavond bij mijn collega neer, ik ben benieuwd wat hij ervan vindt.
Groet, Katarina
Hallo Katarina,
Bedankt voor de beoordeling! Ik vind inderdaad het beeldmerk ernaast beter. Bijkomend voordeel is ook dat met een langer logo wat gemakkelijker te werken is op een website dan een hoger logo.
Ik ben benieuwd wat je collega er van vindt en mochten jullie nog ruimte zien voor betering dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Met vriendelijke groet,
Michelle

Geen commentaar
Bedankt voor de rating. Kunt u misschien wat uitgebreider feedback geven zodat ik het logo kan verbeteren?
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Michelle
Beste Michelle,
Dank voor je ontwerp. We vinden het mooi. De slogan is ook aardig, wellicht is het goed om deze los van het logo te zetten (bijvoorbeeld op de achterkant van het kaartje oid). Ik ben ook even op zoek naar proportionaliteit tussen de twee regels: logo en " Rainbow Management". Kan je hier eens naar kijken? En kan je ons een beeld geven hoe de huisstijl er dan verder zou uitzien? Ik merk dat door context van een huisstijl het logo ook beter te beoordelen is.
Succes!
Groet, Katarina
Beste Katarina,
Bedankt voor je reactie. Ik ben blij dat het aanspreekt.
Zou je nog even uit willen leggen wat je bedoeld met de proportionaliteit tussen het beeldmerk en de tekst?
Ik ga aan de slag met de huisstijl en kom gauw met een voorstel.
Met vriendelijke groet,
Michelle
Beste Michelle, met proportionaliteit bedoel ik dat het beeldmerk en de tekst in breedte te veel verschillen, waardoor het evenwicht mist.
Groet, Katarina

Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn inzendingen voor jullie wedstrijd.
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en hoor dan ook graag jullie feedback.
Mocht het aanspreken dan kan ik verder gaan met het ontwikkelen van de huisstijl.
Met vriendelijke groet,
Michelle