Geen commentaar
Logo en visitekaartjes voor nieuw bedrijf
- Wedstrijd van: Bosnjak
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-06-2014
Datum einde: 21-06-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ik denk dat het logo voor zich spreekt, maar bij de slogan wil ik toch graag wat aanvullen. Think outside ’punt’ Geen aanvulling van ’the box’, maar alleen ’Think outside, punt’, om nog meer het buiten de box denken aan te geven. Ook de genoemde vakgebieden zijn meestal buiten te vinden.
met vriendelijke groeten, Nico
—
Dank je wel, Nico. Ik snap je boodschap. Echt catchy is het niet, kracht zit dan vooral in het feit dat het kort en krachtig is. Is logo in een andere kleur een optie? Perssonlijk niet zo'n fan van blauw (veel consultancy bedrijven gebruiken blauw).
Gr. Katarina
Ja, dat is mogelijk. Ik zal wat kleurcombinaties maken.
groet, Nico
--
Dit zijn idd meer sprekende kleuren..dank!