Geen commentaar
Logo en visitekaartjes voor nieuw bedrijf
- Wedstrijd van: Bosnjak
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-06-2014
Datum einde: 21-06-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Katarina,
Wellicht is dit een verbetering? Ik heb het roze in het ontwerp een beetje gereduceerd. We kunnen natuurlijk ook de kleur roze nog vervangen voor een andere kleur als dat interessant lijkt? Ik hoor graag van je!
Mvg, Kelvin
Dag Kelvin,
Dank tot nu toe. Ik denk dat het goed is om het ontwerp even zo te laten. Mochten we hiervoor kiezen dan neem ik aan dat er nog ruimte is om her en der de details bij te werken.
Groet, Katarina
Katarina,
Die ruimte is er zeker!
Groet, Kelvin

Geen commentaar
Bedankt voor de mooie beoordelingen.
Hierbij een mogelijke huisstijl.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Wellicht kan ik het ontwerp dan nog verder afstemmen op jullie wensen. Alvast bedankt!
Gr. Kelvin
Het is mooi. En erg roze. Ondanks het feit dat we het mooi vinden, wordt de link naar de gay community wellicht sterk zo :). Is het te combineren met een tweede kleur zodat het wat afzwakt, maar wel roze als primaire kleur houden. Groet, Katarina
Katarina,
Bedankt voor de heldere feedback! Ik begrijp de associatie, ik ga ermee aan de slag!
Groet, Kelvin

Geen commentaar
Beste Katarina,
Ik snap je feedback betreffende het blauw zeker. Het is ook een kleur die vaak gebruikt wordt en weinig onderscheidend is. Hierbij een aantal varianten qua kleur en 4 nieuwe mogelijke slogans. Zelf spreekt de rood/roze mij het meest aan. Krachtig, overtuigend, modern en tevens de 'bovenste' of 'eerste' kleur van de regenboog > overzicht.
Ik hoor graag van je.
Gr. Kelvin

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste Kevin,
Dank! Logo ziet er leuk uit. Is het een optie om het ook met een andere kleur te proberen? Slogan, snap ik. Ben alleen bang dat het niet heel "catchy" is.
Gr. Katarina
Beste Katarina,
Bedankt voor de heldere feedback. Ik ga even brainstormen over een andere slogan en zal het logo ook even in andere kleuren uitvoeren. Zijn er kleuren die u nog graag wilt zien?
Gr. Kelvin
Dag Kelvin,
Ik heb niet specifiek kleuren die ik wil zien, maar blauw wordt vaak gebruikt omdat het zakelijk wordt bestempeld. Geel ed lichte kleuren zijn vaak lastig (weinig contrast met wit papier). Maar verder heb ik geen voorkeuren. De creativiteit is volledig aan jou!
Groet ,Katarina

Geen commentaar
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn eerste aanzet tot een passend logo (inclusief slogan) voor uw organisatie. De kleur is fris en straalt betrouwbaarheid en zakelijkheid uit.
De 'bladeren' symboliseren een transparante manier van werken, waarbij men altijd een helder doel (het laatste blauwe blad) voor ogen heeft.
De slogan spreekt voor zich: Rainbow Management luistert naar alle betrokkenen, maar vormt als objectief partner altijd zelf een duidelijke visie en duidelijke standpunten.
Ik ben erg benieuwd wat u van het ontwerp vindt en ik ga graag met uw feedback aan de slag!
Met vriendelijke groet,
Kelvin