Hierbij het aangepast ontwerp.Hopelijk voldoet dit meer aan uw verwachtingen.
Logo en warme, persoonlijke en onderscheidende huisstijl voor onze proeverij
- Wedstrijd van: Heuzinkveld
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 15-04-2019
Datum einde: 29-04-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat de kleuren slecht worden weergegeven ... I n werkelijkheid ziet het er héél wat beter uit. *zucht
Als ik het logo open, zie ik precies de goede blauwe tint. Dank je wel.
Wordt het logo uitgesneden geleverd, zodat ik de witte achtergrond kwijt ben op bijvoorbeeld de auto/ etiketten etc?
Ik overleg straks even met mijn vennoot, dus ik zal later nog wat gerichte feedback aan je geven.
Het logo wordt professioneel aangeleverd. In verschillende indelingen (.png, .pdf, .jpg, .ai) met de kleurenstudie en lettertype. (dus de witte achtergrond wordt sowieso onderdrukt!).
We hebben het logo voorgelegd aan onze feedbackgroep. Wat terugkomt: oudbollig en onduidelijk. Met de onduidelijkheid wordt bedoeld dat men geen idee heeft wat het bedrijf gaat doen. Onze feedbackgroep weet dit namelijk niet en we willen dat het logo ze in ieder geval de goede richting opstuurt.

Het ontwerp is volledig te dissecteren en te herleiden tot zijn verschillende elementen. De banner, de naam, de druppels, de kleuren, ... Multipurpose!
Hallo,
Dank voor je inzending. Helaas staat de bedrijfsnaam verkeerd vermeld (zie bedrijfsomschrijving). Ook missen we de kleuren die we graag willen gebruiken (zie geschreven toelichting en bijlage 3). Wel vinden we deze opzet interessant! Het oogt dynamisch en dat bevalt ons wel. Hopelijk voegen de kleuren wat warmte toe en zal een juiste weergave van de naam ons meer verbonden laten voelen met uw, in de basisbehoefte, ontwerp. Hopelijk kunt u hiermee verder.