Beste PMx,
Bij deze inzending;
-accent op beweging (klein detail)
-X in 3D krachtige vorm afzonderlijk als icoon uitstekend te gebruiken.
Kleuren zijn naar wens aan te passen.
Alles vector georiënteerd, dus met behoud van kwaliteit bij grenzeloos vergroten!
DeOntwerper
vraag@deontwerper.com
Logo gezocht voor project management start-up
- Wedstrijd van: PMx
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-06-2015
Datum einde: 11-07-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


En, de letters heb ik iets dunner gemaakt.
Inderdaad zeer nette 3D X, de Chevrons van Dutchdesigngraphica vinden we net wat meer mogelijkheden geven bij gebruik in achtergrondplaatje, PowerPoint, e.d.

Voorstel met twee geheel andere kleuren welke zeker niet zouden misstaan.
De blauw paarse kleur lijkt niet op...
Netjes gedaan :)
Deze kleurstellingen werken inderdaad ook, hoewel oranje variant toch meer in de smaak valt.

Geen commentaar
Whow! Wat een leuke suggestie voor het visitekaartje. Briefpapier en enveloppe ook zeker OK. Goede bounce back met de kleurstelling blauw/oranje (geen FedEx gevoel meer...). Leuk ook dat visitekaartje nu zelf ook nog eens beweging uitdrukt. We gaan nog even nadenken over indeling van visitekaartje, lijkt meer voor de hand te liggen om just binnenin de adresgegeven etc. te hebben (en aan de buitenkant allen logo/beweging. Komen we op terug.

Geen commentaar
Gefeliciteerd, bij de laatste 4 (sorry, konden nog net niet keuze naar 3 krijgen). Keuze F is zeer fraai, toch 1 verzoek: kleurstelling doet nu (te) veel aan FedEx denken, graag nieuw voorstel voor kleurstelling van blauw (en evt. oranje). Ook zien we graag voorstel voor visitekaartje en briefpapier. Voor briefpapier hebben we de eis dat deze 'printbaar' moet zijn, d.w.z. geen doorlopende kleurbalken o.i.d. naar de randen toe (wat dan niet door een printer gedrukt kan worden). Vrijdag willen we richting top-1 en komen wellicht nog met wat kleine stijlverzoekjes terug.

Geen commentaar
Mooi hoor. Beweging prima gecreerd. Nu de beweging erin zit, nog een laatste vezoek: kan de P minder modern, d.w.z. zonder opening aan de linkerkant?
Woensdag selecteren we onze top-3.

Geen commentaar
Mooi in balans.
In onze top-5 van ontwerpen. Nu hebben we de volgende uitdaging voor u. We zijn erg gecharmeerd van enkele andere ontwerpen waarbij er 'beweging' in het logo zit door de X vorm te geven met een > teken. > en < gecombineerd vormen een >< (x). Wat is er mogelijk in dit logo om de x vorm te geven met de > en deze er uit te laten springen en zwaarder te laten zijn dan het < teken (onder het motto dat we voorwaarts bewegen en die beweging 'zwaarder' is dan de tegenwaartse kracht van de <). De > moet overheersen, of door andere kleur of door over het < teken heen te gaan. We zijn benieuwd.

Bij dit ontwerp heb ik de P breder gemaakt. Hierdoor is er een beter balans met de letter M.
Met vriendelijke groet,
DeOntwerper
vraag@deontwerper.com
Ja, mee eens, met bredere P is deze beter in balans. Graag versie met x als in versie B hieronder. Thanks.

Geen commentaar
Mooi! Voorkeur voor variant B, omdat variant A de X als een i gelezen kan worden. PMI is de project management institute en daar willen we geen directe associatie mee :-)