Geen commentaar
Logo/ huisstijl bijzonder Tegelzettersbedrijf Tyler Mason
- Wedstrijd van: Safetri
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-07-2016
Datum einde: 25-07-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Iram,
Bij deze mijn inzendingen voor uw wedstrijd.
Qua opzet zijn de beide logo's veelal hetzelfde op een enkel verschil na.
Beide logo's hebben de zelfde kleurstelling. Ik heb gebruik gemaakt van het oranje wat ook op uw website wordt gebruikt. Dit heb ik gecombineerd met een iets lichtere tint oranje en een mooie donkerblauwe kleur die het logo iets fris en wat pit geeft.
Het beeldmerk bestaat uit een leeuw waarbij de ogen en neus ook een T vormen.
Het verschil zit hem in het kroontje. Bij de eerste versie met het blauwe kroontje is ook een M verwerkt. Bij de tweede versie heb ik gewerkt met een kleurverloop. Het kroontje staat eigenlijk symbool voor tegels. Daarnaast vormen de twee onderste driehoekjes ook een abstracte M.
Ik hoor graag wat u van de logo's vindt. Mocht 1 van de logo's u aanspreken dan kan ik eventueel ook een voorstel doen voor de huisstijl.
Met vriendelijke groet,
Michelle
PS: voor de beste weergave kunt u het beste even klikken op de afbeeldingen