Logo + huisstijl: Goodzz Handelsonderneming

Datum start: 04-12-2013

Datum einde: 18-12-2013

Totaal budget: € 589.00
Nieuwste inzending
Book cover
4+

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een logo + huisstijl voor Goodzz Handelsonderneming.

Uitstraling:
• Betrouwbaar
• Klasse
• Luxe
• Snel herkenbaar

'Goodzz Handelsonderneming' moet zoals het geschreven is op volgorde in het logo komen, dus bijv: Goodzz boven en Handelsonderneming onder. Dus NIET: Handelsonderneming Goodzz
Het logo mag vooral niet speels, kinderlijk, futuristisch of oud overkomen.

Het logo zal verschijnen op:
• De website
• ons bedrijfspand
• onze bedrijfswagens
• kaartjes bij de artikelen
• alle reclame uitingen, lees: flyers, advertenties, mokken/bekers

Naast een logo moet er een ontwerp komen voor visitekaartjes, product omschrijving/prijskaartjes en briefpapier.
Meer voorbeelden van uitingen zijn uiteraard altijd welkom.

Omdat wij een hoge eis stellen aan de kwaliteit en uniekheid van ons logo en huisstijl hebben wij graag
een bedrag van € 580,00 over voor degene die met een uniek en vooral mooi design komt!

Bedrijfsomschrijving


Goodzz Handelsonderneming is een BV dat hoogwaardige, handgemaakte design accessoires verkoopt.
Denk hierbij aan vasen, schalen, originele canvas doeken en muurkunst. Ook verkopen wij duurzame design in en outdoormeubels in ons assortiment. Het kan voorkomen dat wij ook zo nu en dan bijvoorbeeld quads, waterscooters of exclusieve auto's aanbieden.

Doelgroep


Mannen en vrouwen boven 18 jaar welke geïnteresseerd zijn in luxe.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


We laten ons graag verrassen!

Designer: Floris Bovee Floris Bovee
logo_huisstijl-floris-bovee-hoR5cLIG

Floris BoveeFloris Bovee

Beste Heer / Mevrouw,

Hierbij mijn ideeën betreffende het Goodzz logo.
Ik hoop dat u enthousiast bent.

Met vriendelijke groet,
Floris Bovée

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.