Logo + huisstijl Housemanagement
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: fphjanssen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 449.00
- Datum start : 24-09-2012 15:26
- Datum einde : 03-10-2012 15:23
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 64
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Mocht het vanuit ontwerptechnisch oogpunt beter zijn om Housemanagement als 2 woorden aparte te gebruiken, sta ik hiervoor open.
Vragen? Ik hoor ze graag!
Bedrijfsomschrijving:
Bedrijfsinformatie; Het beheren en runnen van onroerend goed in Nederland en Zuid-Frankrijk (de luxe vakantie villa’s) voor derden, alsmede het doen van risico-inspecties, taxaties, waardebepalingen, consultancy en verkoopactiviteiten.
Concurrentie:
www.villarentalsainttropez.com
www.sainttropezvillas.com
www.hds-taxaties.nl
www.troostwijk.nl
Doelgroep:
Ik wil het bedrijf aan de top van de markt positioneren, dus een exclusieve uitstraling is vereist. Persoonlijk hou ik van een strak design!
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ik vind de stijl van www.signature.nu helemaal super! Wit met grijze/antraciet kleurige tekst met een subtiele kleur lijkt me heel mooi een stijlvol.
Tjeerd van der Velde vormgeving
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Nog een variatie van de swoosh versie, die de diverse diensten vertegenwoordigen, met een frisse unieke kleur als tegenhanger van de grijze.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn ontwerp in een verder stadium. De visual is zo aangepast dat gesuggereerd wordt dat het huis op de top van de heuvel staat (topsegment), ook kan het gezien worden als de globe (globale service). De ronding is een vorm van een swoosh, deze is dynamisch en geeft de werkzaamheden weer (ipv het statische gevoel). Tenslotte verbind de swoosh de twee woorden house en management om extra nadruk op de inhoud te geven. -
Tjeerd van der Velde vormgeving zegt
natuurlijk kunnen we altijd nog een kleur en eventueel een 3d glow toepassen. Het is echter belangrijk niet teveel effecten toe te voegen i.v.m. drukwerk
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste opdrachtgever, hierbij een voorstel met een meditereanse villa. Ik ga de komende dagen goed nadenken over hoe alle elementen in een pakkende huisstijl te steken. Met een vriendelijke groet, Tjeerd van der Velde
-
fphjanssen zegt :
Dank je Tjeerd! Je gaat de goede kant op. Wat ik nog graag zou willen, en ik snap dat dit lastig is, dat niet teveel de nadruk op het beheren ligt, de andere activiteiten (in Nederland) zijn net zo belangrijk.
Ben benieuwd naar jouw creatieve invulling!
Gr. François -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
en een versie met een echte rode loper
-
fphjanssen zegt :
Dank je voor je voorstel Tjeerd! Ik krijg er niet helemaal een gevoel bij. Je denkt absoluut in de goede richting! Zou je het idee eens willen proberen met een huis uit zuid Europa. Beheer vindt met name plaats in st Tropez. Daarnaast zijn de andere 50% van de werkzaamheden inspecties, waardebepalingen en consultancy. Wellicht kun je dit meenemen in je ontwerp? Gr. François
-
Tjeerd van der Velde vormgeving zegt
François, bedankt voor je input, ik ben toevallig net terug uit frankrijk en heb het uiterlijk van de huizen nog vers in gedachten. Ik zal ermee aan de slag! Gr. Tjeerd
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste opdrachtgever, hierbij mijn 2e versie. Het concept achter het beeld is de rode loper, een vorm van exclusiviteit. Het beeldmerk is vertaald naar de typografie door het huis en woord house dezelfde kleur te geven en management de zelfde kleur als de rode loper, dit staat voor het toegankelijk maken, zorg aan het proces besteden en de klant ontvangen als VIP (filmster).
Ik hoop u met dit ontwerp geinspireerd te hebben,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste opdrachtgever,
Wat een ontzettend leuke opdracht, en een leuke bedrijvigheid. Mijn concept is gericht op een betrouwbare luxe uitstraling. Ik heb het vooral gezocht in de chique typografie en abstract beeld. De kleur blauw wordt geassocieerd met betrouwbaar en heeft een frisse uitstraling, voor zowel print als webmedia. Het beeldmerk geeft een impressie van de daken, zoals je dat in een dal in frankrijk zou kunnen beleven. Ik hoop u geïnspireerd te hebben met mijn ontwerp,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-