Here you go!
Logo + huisstijl Housemanagement
- Wedstrijd van: fphjanssen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-09-2012
Datum einde: 03-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste François,
Hierbij twee nieuwe ontwerpen. Ik hoor graag je bevindingen.
Mvg,
Michel
Leuk idee, dat je eea hebt omgedraaid. Laat ik even op me inwerken!
Nog even 1 puntje. Waar ik me even zorgen over maak is, hoe het eruit gaat zien op een vistitekaartje. Wordt het logo dan niet te ielig/fragil?
Hi François, ik upload wel even een voorbeeldje.
Gr.
Michel

Beste François,
Hierbij stuur ik je een aantal nieuwe kleurvarianten met strakker font. Uiteraard kan je ook een combi van deze (of de vorige) varianten voorstellen. Ik heb nog een klein elementje onderaan doorgevoerd en in de huisjes een glans. Laat me even weten of je dit een meerwaarde vindt.
Dit is de "sunny grey" kleurvariant.
Mvg,
Michel
Dank je Michel! Elementje onderaan kan ik niet helemaal plaatsen? Lettertype is al beter, maar nog niet helemaal. Het lettertype, dat ik je reeds aangaf is wat ik mooi vind. Ook de kleur grijs ervan. Vind jij nu, als ontwerper, dat alle activiteiten van het bedrijf met het logo gelinkt kunnen worden? gr. François
Geen dank François ik doe het met plezier! Het elementje onderaan heeft niet zozeer een betekenis, maar ik vond het wel mooi, al is zonder net zo mooi, dus wat jouw voorkeur heeft. Ik zal nog eens goed naar dat lettertype kijken. Zit er bij deze varianten een kleurstelling die er voor jou uitspringt en dan vooral gelet op de huisjes en achtergrond?
Ik denk dat het belangrijk is dat je middels het beeldmerk duidelijk maakt dat je jezelf bezig houdt met onroerend goed in de breedste zin des woords en dat je dit met kwaliteit en verve doet. Dat daarbij veel meer activiteiten horen zoals waardebepalingen, consultancy en verkoop komt wat mij betreft heel goed naar voren in het feit dat we meerdere huizen zien onder één overkoepelend orgaan. Waar ik wel voor zou waken is dat je met het logo te uitleggerig wordt, waardoor de strakheid verloren gaat. Mensen moeten natuurlijk ook een beetje nieuwsgierig worden als ze je beeldmerk zien.
Gr. Michel

sunny day kleurvariant

mediterrane kleurvariant

Kleurvariant 2
Dank je voor je voorstel Michel! Absoluut iets waarvan ik heb, ja dit gaat de goede kant op!
Alleen het lettertype is voor mij niet strak genoeg. Wat ik een heel mooit lettertype vind, is die 7 Men gebruikt heeft in zijn voorstel. (3x Housemanagement onder elkaar en dan bedoel ik de bovenste met het penseelstreepje eronder) Wellicht het paars of oker in een andere kleur? Bedankt vast! Gr. François
Hoi François,
Ik zal het lettertype aanpassen en nog wat verassende kleurcombinaties maken voor je.
Mvg,
Michel

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn ontwerp voor Housemanagement, suggesties zijn altijd welkom.
Mvg,
Michel Frissen