Geen commentaar
Logo Huisstijl Ontwerp BeBewust de eerste stap op weg naar bewustwording’
- Wedstrijd van: BRo
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 05-03-2019
Datum einde: 19-03-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Opdrachtgevers, dank voor de waardering van de eerdere ontwerpen. Hier 2 nieuwe ontwerpen. Het uitgangspunt is een figuur van 2 tegengestelde B's. Lentegroen is de kleur van groei, aquablauw van op de toekomstgerichte verandering.Vooral De figuur recht van voren geeft een soort van yinyang-balanseffect. Ben heel benieuwd naar uw reactie. vriendelijke groet, Eva.

En een "levensboom" in hartvorm. Met juist veel vertakkingen en door-elkaar-knopen, die staan voor de ontrafeling van de knooppunten en de groei van daaruit. Ben heel benieuwd naar uw reactie op beide ontwerpen. vriendelijke groet, Eva.

Beste Opdrachtgevers, hierbij 2 ontwerpen voor uw logo. Een "levensspiraal" met bewust een rond open einde. Verwerkt met een aantal bij elkaar harmoniërende kleuren. vriendelijke groet Eva.