Logo Huisstijl Ontwerp BeBewust de eerste stap op weg naar bewustwording’

Datum start: 05-03-2019

Datum einde: 19-03-2019

Totaal budget: € 629.00
Nieuwste inzending
Book cover
qumaraART

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij willen een logo/huisstijl/visitekaartje die naadloos aansluit bij ons als persoon en ons zakelijke doel.
Wij willen in ons logo/huisstijl/visitekaartje terugzien wat wij als bedrijf willen uitstralen:
vertrouwen, openheid, speelsheid, puur, fris, liefdevol, oneindigheid (aan mogelijkheden en groei), verbinding, warmte, kracht, mildheid.
Verder willen we dat het zowel mannen en vrouwen, jong en oud aanspreekt. Toegankelijkheid voor iedereen.

Bedrijfsomschrijving


Wij zijn 39 en 33, startende ondernemers, en willen mensen graag de mogelijkheid bieden om zich persoonlijk te ontwikkelen.
Persoonlijk groeien begint bij bewustwording, bewustwording van hoe je de dingen doet die je doet, bewustwording van je eigen gedachten, patronen in taalgebruik, in gedrag en bewustwording van gevoelens.
Vanuit een achtergrond van NLP, TimeLineTherapy en Sythemisch Werken gaan we verschillende workshops/trainingsprogramma’s aanbieden om mensen te helpen zich verder te ontwikkelen, meer in hun kracht te staan, een betere balans te vinden in het leven, af te rekenen met belemmerende patronen, om succesvoller te zijn.

De bedrijfsnaam is 'BeBewust'
De ondertitel/slogan is 'de eerste stap op weg naar bewustwording'

Doelgroep


Onze doelgroep bestaat uit zowel mannen als vrouwen, in alle leeftijden. Het betreft mensen die in hun leven tegen bepaalde zaken/(levens)vragen aanlopen die ze graag willen veranderen/aanpakken. Bijvoorbeeld omdat het ze in de weg staat. Dit kan bijvoorbeeld gaan over angsten, beperkende overtuigingen, belemmerende patronen. Men begint zich bewust te worden van het feit dat de oplossing hiervoor in henzelf ligt en wil dit verder onderzoeken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


In onze kleurstelling dient rekening gehouden te worden met de omschrijving vanuit onze behoefte. De kleurstelling dient zowel mannen als vrouwen aan te spreken/uit te nodigen en we willen daarin terug vinden: vertrouwen, openheid, speelsheid, puur, fris, liefdevol, oneindigheid (aan mogelijkheden en groei), verbinding, warmte, kracht, mildheid.

Designer: logomaker logomaker
logo_huisstijl-logomaker-OmuyYOrQ

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-logomaker-Qq3sWJ2u

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.