Een frisse, directe weergave van MangoMinds als denktank. Gecombineerd met typografie met een eigen karakter.
Zie meer van Outside the Box-creative minds (ervaren art director/senior grafisch ontwerpers) op:
http://www.linkedin.com/in/finus
en bekijk een portfolio presentatie
MvrGr
Logo & Huisstijl ontwerp voor marketingbureau MangoMinds
- Wedstrijd van: MangoMinds
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-01-2012
Datum einde: 09-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Vergeten te vermelden. Let op het detail. De denkballon heeft de vorm van een mango-silhouette

Als we het beeldmerk roteren krijgen we een gestileerd brein. Een strak illustratief element om te gebruiken in de huisstijl.

Eigenzinnig en jong. Een strakke, opvallende, dynamische typografie gecombineerd met een strak beeldmerk gevormd door 2 M's. Het beeldmerk gebruiken we op verrassende wijze verder als illustratief element in de huisstijl. Zie de volgende post. MVrGR