Kleine aanpassingen.
Logo & Huisstijl ontwerp voor marketingbureau MangoMinds
- Wedstrijd van: MangoMinds
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-01-2012
Datum einde: 09-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Lijntjes toegevoegd.

Een ander variant met twee verschillende kleurcombinaties.

Weer een ander.

Nu met een beetje bolvorm.

Weer iets heel anders, kleuren kunnen altijd nog veranderd worden.

Nog een met een ander lettertype.

Een nieuwe met dubbel MM.

Hier mijn inzending voor het logo. Mijn idee was om hersens in de kleuren van een mango te doen dit met de link naar MangoMinds. Ik hoor graag uw mening, of er mogelijk aanpassingen gedaan zouden moeten worden of dat u iets anders zoekt of wat dan ook. Ik hoor het graag.
Bedankt voor je snelle reactie. Leuk bedacht, maar vind t niet fris. Wij willen graag stoer, eigentijds en brutaal.. Logo hoeft niet iets uit te beelden, kan ook 2 letters MM zijn.. Ik ben benieuwd.