Logo & Huisstijl ontwerp voor marketingbureau MangoMinds

Datum start: 01-01-2012

Datum einde: 09-01-2012

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
zzera

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een opvallende logo, kort en herkenbaar voor een marketingbureau. Onderscheidend en brutaal. De logo wordt gebruikt voor onze huisstijl, visitekaartjes, website e.a. pr materiaal

Bedrijfsomschrijving


MangoMinds is een jong en creatief marketingbureau. MangoMinds is een gespecialiseerd marketingbureau dat zich richt op social media, doelgroepmarketing (diversiteit), online marketing, online effectiviteit, kwalitatief onderzoek, campagne management en trend analyse op het gebied van diversiteit.

Doelgroep


MangoMinds begeeft zich in het werkveld van organisaties in het publieke, private en commerciële domein. Grote instituties als overheden, banken, scholen, zorginstellingen en verzekeraars, energiebedrijven, FMCG etc. Voor alle organisaties die een beetje de weg kwijt zijn in de gediversificeerde, online samenleving

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Opvallende kleuren, niet al te druk

Designer: Frederic Desauw Frederic Desauw
logo_huisstijl-frederic-desauw-3JPblxjs

Frederic DesauwFrederic Desauw

Beste,

Gelieve in bijlage mijn voorstel te vinden.
Kan nog aangepast of uitgebreid worden volgens uw wensen.

Groeten,
Frederic

MangoMindsMangoMinds

Dank je.
Helemaal goed, ik wacht nog reactie van mede eigenaar. Vooralsnog beste tot nu toe

Frederic DesauwFrederic Desauw

OK bedankt!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-frederic-desauw-KCBr2vJI

Frederic DesauwFrederic Desauw

Idem als vorige, maar dan een alternatief.

MangoMindsMangoMinds

Wij gaan voor jouw ontwerp! Nu de afronding...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-frederic-desauw-JZs8F2v2

Frederic DesauwFrederic Desauw

Hallo,
Ik heb de letter O vervormd naar een mangovrucht. Staat centraal en opvallend in het merk, met een oranjegele kleur. Ik zou dit beeldmerk (de O) overal laten terug komen: op de website, visitekaartjes, drukwerk, in de emailhandtekening, ... Het logo is heel eenvoudig, maar toch opvallend en duidelijk leesbaar.

MangoMindsMangoMinds

Dank je, ziet er goed uit. Kan je ook een huisstijl maken en dt opsturen?

MangoMindsMangoMinds

Lukt het om deze ook in huisstijl te maken en op te sturen. Veruit de meest populair..

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.