Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie.

Datum start: 29-09-2013

Datum einde: 24-10-2013

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
leonie-vd

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het toekomstige logo van 'DNA coaching & consultancy' straalt natuurlijke kracht uit, levenslust en synergie. Het inspireert je om vol overgave het beste uit jezelf te halen, om je te verbinden en te creëren. Het logo en de huisstijl spreken zowel de particuliere als zakelijke markt aan. Het beeldmerk vertelt een verhaal en laat zich goed doorvertalen naar andere bedrijfstakken als 'DNA concepts'.

Bedrijfsomschrijving


WAAROM bestaan wij?

Omdat het leven en de wereld zoveel mooier wordt als we leven en creëren vanuit onze unieke kracht, in verbinding en synergie met de wereld om ons heen. Als we energie geven aan dat wat energie geeft.


HOE realiseren wij dat?

Energie geven aan dát wat energie geeft.
Vanuit het hart zodat het klopt.

'DNA COACHING&CONSULTANCY' begeleidt mensen en organisaties die de behoefte én het lef hebben om vol overgave vanuit het eigen unieke DNA te leven. Om briljant te zijn en uniek, precies zoals bedoeld. Om van daaruit verbinding, synergie en waarde te kunnen creëren.

Kortom: het beste uit jezelf en je organisatie halen, je energie managen, het volle potentieel verzilveren en genoeg tijd overhouden om successen te vieren.

WAT doen wij?

DNACONSULTANCY
•Management Consulting
•Missie, Visie & Strategie trajecten
•Interim Management (marketing & communicatie)
•Verrijkingstrajecten (reorganisaties, verbetertrajecten)
•Co-creaties en Matchmaking (Partnerships, Sponsoring, MVO)

DNACOACHING
•Persoonlijke DNAbegeleiding
•Loopbaan begeleiding
•TeamDNA traingingen
•Communicatie & media trainingen
•NLP,Transactionele Analyse & Systemisch Werken

DNACONCEPTS
•Concepten (merkactivatie & belevenementen)
•Geef & Deel concepten (picknick, weekend, festival)
•DNA(re)treats

Doelgroep


Organisaties en mensen die voelen dat er veel meer in zit. Die door verplichtingen en randactiviteiten te weinig toekomen aan dát waarvoor ze op aarde zijn.

Middelgrote tot grote organisaties met +100 medewerkers
(o.a.: vrijetijds-, sport-, media-, zorg-, & non-profitsector)

Hoger management
Middel management

PARTICULIERE MARKT:

Professionals die meer vanuit de eigen kracht willen gaan leven & werken:
((top)Sporters, Prominenten)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


DNA coaching & consultancy werkt o.a. met een eigen model: de DNA appel. Een appel met daarin (als een soort klokhuis) een DNA spiraal. Mensen en organisaties die met DNA coaching & consultancy gaan werken, zullen gaande weg met het (energiemanagement)model leren werken. Het zou super zijn als deze appel verwerkt wordt in het logo als een herkenbaar en aansprekend beeldmerk.

In de eerste bijlage vind je een schets van de appel (uiteraard zijn eigen interpretaties zeer welkom, dit is een amateuristische schets)

In de tweede bijlage vind je een bedrijfsprofiel nog met het oude logo

Designer: Tjeerd van der Velde vormgeving Tjeerd van der Velde vormgeving
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-pKctABwe

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste Alice,

Op de valreep toch nog een nieuw voorstel met een andere invalshoek. Omdat het logo wat meer body heeft, wordt het een krachtiger logo..

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-k8OKsnLM

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste Alice,

Hierbij een aangepast logo, meer in balans, met een uitgewerkte huisstijl. Mocht je nog aanpassingen willen zien na de wedstrijd, dan is dat natuurlijk ook mogelijk.

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-8d75tT9c

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

een aangepaste versie, met meer balans in het totaal ontwerp

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-DJy6U6lM

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste Alice,

Hierbij een dynamischere vriendelijkere appel, ik hoop dat deze meer in de buurt komt van wat u zoekt. Daarnaast mooie openheid in de merknaam.

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-Cl5WVFK4

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste Alice,

Hierbij nog een nieuw versie van het DNA logo, luchtiger en meer in gewicht met het lettertype.

Ik hoop dat deze meer past bij je ideegang...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-L6Lpd2q8

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

een aantal kleurvoorstellen...

Alice KroezeAlice Kroeze

Tjeerd, bedankt voor je ontwerpen. Ik vind het een mooie aanpassing. wel mag het appeltje wat vrolijker. De lijnen lopen nu allemaal omlaag waardoor het minder positief en 'uplifting' oogt. Maar.. ik ben na het zien van alle ontwerpen van de verschillende ontwerpers aan het twijfelen geraakt over het integreren van de appel in het logo. In mijn hoofd zag het er heel mooi uit, maar op de één of andere manier mis ik steeds de balans en zit de winnaar er nog niet bij voor mij. :(

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-87fejcf2

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste Alice,

Bedankt voor je feedback, ik heb het verwerkt tot het volgende logo, ik hoop dat dit meer in de gewenste richting valt. Ik heb de "enso" als schaduw van de appel toegepast, om het logo meer flair en diepte te geven.

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-jzVxDMFU

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste Alice,

Na het inlezen van je opdracht en bedrijfsomschrijving, ben ik tot het volgende ontwerp gekomen. Het beeldmerk is een "DNA-appel", de appel bestaat uit een "enso" cirkel, het eeuwenoude symbool voor zen en meditatie. Door deze unieke combinatie, ontstaat een energiek, creatief beeldmerk dat sterk herkenbaar is.

Ik hoop je met dit ontwerp te kunnen inspireren!

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

Alice KroezeAlice Kroeze

Dank je wel voor je ontwerp. Ik vind het mooi. Ik laat het tegelijkertijd even op me inwerken. Ik ben normaal gesproken meer van de primaire, heldere kleuren, maar dit kan ik ook wel waarderen. Ik heb zelf minder met het blaadje. veel ontwerpers komen daarmee, maar van mij hoeft het blaadje er niet bij. Wat ik daarnaast bij een andere ontwerper ook heb aangegeven: het model dat ik gebruik (de DNA appel)bestaat uit twee onafgebroken lijnen. de dubbele helix loopt dus weer uit elkaar van onderen en van boven om de appel rond te maken. Het zou mooi zijn als de appel in het logo wat dat betreft ook conform mijn model is. Ik waardeer de 'enso' wel heel erg, dus ik ben benieuwd of dat te combineren valt.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.