Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie.
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Alice Kroeze
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 249.00
- Datum start : 29-09-2013 18:31
- Datum einde : 24-10-2013 18:29
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf,ping,eps
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 70
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
WAAROM bestaan wij?
Omdat het leven en de wereld zoveel mooier wordt als we leven en creëren vanuit onze unieke kracht, in verbinding en synergie met de wereld om ons heen. Als we energie geven aan dat wat energie geeft.
HOE realiseren wij dat?
Energie geven aan dát wat energie geeft.
Vanuit het hart zodat het klopt.
'DNA COACHING&CONSULTANCY' begeleidt mensen en organisaties die de behoefte én het lef hebben om vol overgave vanuit het eigen unieke DNA te leven. Om briljant te zijn en uniek, precies zoals bedoeld. Om van daaruit verbinding, synergie en waarde te kunnen creëren.
Kortom: het beste uit jezelf en je organisatie halen, je energie managen, het volle potentieel verzilveren en genoeg tijd overhouden om successen te vieren.
WAT doen wij?
DNACONSULTANCY
•Management Consulting
•Missie, Visie & Strategie trajecten
•Interim Management (marketing & communicatie)
•Verrijkingstrajecten (reorganisaties, verbetertrajecten)
•Co-creaties en Matchmaking (Partnerships, Sponsoring, MVO)
DNACOACHING
•Persoonlijke DNAbegeleiding
•Loopbaan begeleiding
•TeamDNA traingingen
•Communicatie & media trainingen
•NLP,Transactionele Analyse & Systemisch Werken
DNACONCEPTS
•Concepten (merkactivatie & belevenementen)
•Geef & Deel concepten (picknick, weekend, festival)
•DNA(re)treats
Doelgroep:
Organisaties en mensen die voelen dat er veel meer in zit. Die door verplichtingen en randactiviteiten te weinig toekomen aan dát waarvoor ze op aarde zijn.
Middelgrote tot grote organisaties met +100 medewerkers
(o.a.: vrijetijds-, sport-, media-, zorg-, & non-profitsector)
Hoger management
Middel management
PARTICULIERE MARKT:
Professionals die meer vanuit de eigen kracht willen gaan leven & werken:
((top)Sporters, Prominenten)
Kleuren, favoriete logo's, must haves
DNA coaching & consultancy werkt o.a. met een eigen model: de DNA appel. Een appel met daarin (als een soort klokhuis) een DNA spiraal. Mensen en organisaties die met DNA coaching & consultancy gaan werken, zullen gaande weg met het (energiemanagement)model leren werken. Het zou super zijn als deze appel verwerkt wordt in het logo als een herkenbaar en aansprekend beeldmerk.
In de eerste bijlage vind je een schets van de appel (uiteraard zijn eigen interpretaties zeer welkom, dit is een amateuristische schets)
In de tweede bijlage vind je een bedrijfsprofiel nog met het oude logo
Tjeerd van der Velde vormgeving
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste Alice,
Op de valreep toch nog een nieuw voorstel met een andere invalshoek. Omdat het logo wat meer body heeft, wordt het een krachtiger logo.. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste Alice,
Hierbij een aangepast logo, meer in balans, met een uitgewerkte huisstijl. Mocht je nog aanpassingen willen zien na de wedstrijd, dan is dat natuurlijk ook mogelijk.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
een aangepaste versie, met meer balans in het totaal ontwerp
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste Alice,
Hierbij een dynamischere vriendelijkere appel, ik hoop dat deze meer in de buurt komt van wat u zoekt. Daarnaast mooie openheid in de merknaam.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste Alice,
Hierbij nog een nieuw versie van het DNA logo, luchtiger en meer in gewicht met het lettertype.
Ik hoop dat deze meer past bij je ideegang... -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
een aantal kleurvoorstellen...
-
Alice Kroeze zegt :
Tjeerd, bedankt voor je ontwerpen. Ik vind het een mooie aanpassing. wel mag het appeltje wat vrolijker. De lijnen lopen nu allemaal omlaag waardoor het minder positief en 'uplifting' oogt. Maar.. ik ben na het zien van alle ontwerpen van de verschillende ontwerpers aan het twijfelen geraakt over het integreren van de appel in het logo. In mijn hoofd zag het er heel mooi uit, maar op de één of andere manier mis ik steeds de balans en zit de winnaar er nog niet bij voor mij. :(
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste Alice,
Bedankt voor je feedback, ik heb het verwerkt tot het volgende logo, ik hoop dat dit meer in de gewenste richting valt. Ik heb de "enso" als schaduw van de appel toegepast, om het logo meer flair en diepte te geven.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste Alice,
Na het inlezen van je opdracht en bedrijfsomschrijving, ben ik tot het volgende ontwerp gekomen. Het beeldmerk is een "DNA-appel", de appel bestaat uit een "enso" cirkel, het eeuwenoude symbool voor zen en meditatie. Door deze unieke combinatie, ontstaat een energiek, creatief beeldmerk dat sterk herkenbaar is.
Ik hoop je met dit ontwerp te kunnen inspireren!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
Alice Kroeze zegt :
Dank je wel voor je ontwerp. Ik vind het mooi. Ik laat het tegelijkertijd even op me inwerken. Ik ben normaal gesproken meer van de primaire, heldere kleuren, maar dit kan ik ook wel waarderen. Ik heb zelf minder met het blaadje. veel ontwerpers komen daarmee, maar van mij hoeft het blaadje er niet bij. Wat ik daarnaast bij een andere ontwerper ook heb aangegeven: het model dat ik gebruik (de DNA appel)bestaat uit twee onafgebroken lijnen. de dubbele helix loopt dus weer uit elkaar van onderen en van boven om de appel rond te maken. Het zou mooi zijn als de appel in het logo wat dat betreft ook conform mijn model is. Ik waardeer de 'enso' wel heel erg, dus ik ben benieuwd of dat te combineren valt.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-