Beste Alice,
Op de valreep toch nog een nieuw voorstel met een andere invalshoek. Omdat het logo wat meer body heeft, wordt het een krachtiger logo..
Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie.
- Wedstrijd van: Alice Kroeze
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 29-09-2013
Datum einde: 24-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Alice,
Hierbij een aangepast logo, meer in balans, met een uitgewerkte huisstijl. Mocht je nog aanpassingen willen zien na de wedstrijd, dan is dat natuurlijk ook mogelijk.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde

een aangepaste versie, met meer balans in het totaal ontwerp

Beste Alice,
Hierbij een dynamischere vriendelijkere appel, ik hoop dat deze meer in de buurt komt van wat u zoekt. Daarnaast mooie openheid in de merknaam.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde

Beste Alice,
Hierbij nog een nieuw versie van het DNA logo, luchtiger en meer in gewicht met het lettertype.
Ik hoop dat deze meer past bij je ideegang...

een aantal kleurvoorstellen...
Tjeerd, bedankt voor je ontwerpen. Ik vind het een mooie aanpassing. wel mag het appeltje wat vrolijker. De lijnen lopen nu allemaal omlaag waardoor het minder positief en 'uplifting' oogt. Maar.. ik ben na het zien van alle ontwerpen van de verschillende ontwerpers aan het twijfelen geraakt over het integreren van de appel in het logo. In mijn hoofd zag het er heel mooi uit, maar op de één of andere manier mis ik steeds de balans en zit de winnaar er nog niet bij voor mij. :(

Beste Alice,
Bedankt voor je feedback, ik heb het verwerkt tot het volgende logo, ik hoop dat dit meer in de gewenste richting valt. Ik heb de "enso" als schaduw van de appel toegepast, om het logo meer flair en diepte te geven.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde

Beste Alice,
Na het inlezen van je opdracht en bedrijfsomschrijving, ben ik tot het volgende ontwerp gekomen. Het beeldmerk is een "DNA-appel", de appel bestaat uit een "enso" cirkel, het eeuwenoude symbool voor zen en meditatie. Door deze unieke combinatie, ontstaat een energiek, creatief beeldmerk dat sterk herkenbaar is.
Ik hoop je met dit ontwerp te kunnen inspireren!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Dank je wel voor je ontwerp. Ik vind het mooi. Ik laat het tegelijkertijd even op me inwerken. Ik ben normaal gesproken meer van de primaire, heldere kleuren, maar dit kan ik ook wel waarderen. Ik heb zelf minder met het blaadje. veel ontwerpers komen daarmee, maar van mij hoeft het blaadje er niet bij. Wat ik daarnaast bij een andere ontwerper ook heb aangegeven: het model dat ik gebruik (de DNA appel)bestaat uit twee onafgebroken lijnen. de dubbele helix loopt dus weer uit elkaar van onderen en van boven om de appel rond te maken. Het zou mooi zijn als de appel in het logo wat dat betreft ook conform mijn model is. Ik waardeer de 'enso' wel heel erg, dus ik ben benieuwd of dat te combineren valt.