Geen commentaar
Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie.
- Wedstrijd van: Alice Kroeze
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 29-09-2013
Datum einde: 24-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Alice,
Bijgaand een wat meer gestileerd beeldmerk waarbij de vorm in een hart is. Misschien spreekt deze u aan?!
Hartelijke groet,
Maria

Geen commentaar
Mies, bedankt voor je verschillende ontwerpen. Je bent de eerste die dna met kleine letters schrijft. :) dat heeft iets zachts, dus is zeker een optie. de visuals spreken mij nog niet direct heel erg aan. Is het toeval dat het poppetje ook op een K lijkt, waardoor er mijn initialen staan? a k ? anders wel een heel leuk toeval

Geen commentaar
Dag mevr. Kroeze,
Bijgaand mijn "schot voor de boeg": Een krachtig logo met een eigen indentiteit, fris, herkenbaar duidelijk. De appel waarbij het DNA spiraal verwerkt is in het blaadje. Ik wacht op uw reactie en feedback zodat ik het zonodig aan kan passen naar uw wens. Alles is mogelijk.
Hartelijke groet,
Maria
Beste Maria, bedankt voor je schot voor de boeg. Het is anders dan de andere ontwerpen. Dat spreekt me aan. Het is speels en eigentijds. Toch is het helaas minder bruikbaar. De appel, met de spiraal in het hart is ook echt het model waarmee ik werk. doordat deze vorm nu weg is gevallen heeft de appel niet direct een relevantie. Ook vind ik het jammer dat de letters elkaar overlappen. symbolisch wil ik mensen en organisaties juist de ruimte geven om in hun kracht te gaan staan.