Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie.
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Alice Kroeze
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 249.00
- Datum start : 29-09-2013 18:31
- Datum einde : 24-10-2013 18:29
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf,ping,eps
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 70
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
WAAROM bestaan wij?
Omdat het leven en de wereld zoveel mooier wordt als we leven en creëren vanuit onze unieke kracht, in verbinding en synergie met de wereld om ons heen. Als we energie geven aan dat wat energie geeft.
HOE realiseren wij dat?
Energie geven aan dát wat energie geeft.
Vanuit het hart zodat het klopt.
'DNA COACHING&CONSULTANCY' begeleidt mensen en organisaties die de behoefte én het lef hebben om vol overgave vanuit het eigen unieke DNA te leven. Om briljant te zijn en uniek, precies zoals bedoeld. Om van daaruit verbinding, synergie en waarde te kunnen creëren.
Kortom: het beste uit jezelf en je organisatie halen, je energie managen, het volle potentieel verzilveren en genoeg tijd overhouden om successen te vieren.
WAT doen wij?
DNACONSULTANCY
•Management Consulting
•Missie, Visie & Strategie trajecten
•Interim Management (marketing & communicatie)
•Verrijkingstrajecten (reorganisaties, verbetertrajecten)
•Co-creaties en Matchmaking (Partnerships, Sponsoring, MVO)
DNACOACHING
•Persoonlijke DNAbegeleiding
•Loopbaan begeleiding
•TeamDNA traingingen
•Communicatie & media trainingen
•NLP,Transactionele Analyse & Systemisch Werken
DNACONCEPTS
•Concepten (merkactivatie & belevenementen)
•Geef & Deel concepten (picknick, weekend, festival)
•DNA(re)treats
Doelgroep:
Organisaties en mensen die voelen dat er veel meer in zit. Die door verplichtingen en randactiviteiten te weinig toekomen aan dát waarvoor ze op aarde zijn.
Middelgrote tot grote organisaties met +100 medewerkers
(o.a.: vrijetijds-, sport-, media-, zorg-, & non-profitsector)
Hoger management
Middel management
PARTICULIERE MARKT:
Professionals die meer vanuit de eigen kracht willen gaan leven & werken:
((top)Sporters, Prominenten)
Kleuren, favoriete logo's, must haves
DNA coaching & consultancy werkt o.a. met een eigen model: de DNA appel. Een appel met daarin (als een soort klokhuis) een DNA spiraal. Mensen en organisaties die met DNA coaching & consultancy gaan werken, zullen gaande weg met het (energiemanagement)model leren werken. Het zou super zijn als deze appel verwerkt wordt in het logo als een herkenbaar en aansprekend beeldmerk.
In de eerste bijlage vind je een schets van de appel (uiteraard zijn eigen interpretaties zeer welkom, dit is een amateuristische schets)
In de tweede bijlage vind je een bedrijfsprofiel nog met het oude logo
Fine Design
-
-
Fine Design zegt
Dag Alice,
Bijgaand een wat meer gestileerd beeldmerk waarbij de vorm in een hart is. Misschien spreekt deze u aan?!
Hartelijke groet,
Maria
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Alice Kroeze zegt :
Mies, bedankt voor je verschillende ontwerpen. Je bent de eerste die dna met kleine letters schrijft. :) dat heeft iets zachts, dus is zeker een optie. de visuals spreken mij nog niet direct heel erg aan. Is het toeval dat het poppetje ook op een K lijkt, waardoor er mijn initialen staan? a k ? anders wel een heel leuk toeval
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Fine Design zegt
Dag mevr. Kroeze,
Bijgaand mijn "schot voor de boeg": Een krachtig logo met een eigen indentiteit, fris, herkenbaar duidelijk. De appel waarbij het DNA spiraal verwerkt is in het blaadje. Ik wacht op uw reactie en feedback zodat ik het zonodig aan kan passen naar uw wens. Alles is mogelijk.
Hartelijke groet,
Maria
-
Alice Kroeze zegt :
Beste Maria, bedankt voor je schot voor de boeg. Het is anders dan de andere ontwerpen. Dat spreekt me aan. Het is speels en eigentijds. Toch is het helaas minder bruikbaar. De appel, met de spiraal in het hart is ook echt het model waarmee ik werk. doordat deze vorm nu weg is gevallen heeft de appel niet direct een relevantie. Ook vind ik het jammer dat de letters elkaar overlappen. symbolisch wil ik mensen en organisaties juist de ruimte geven om in hun kracht te gaan staan.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-