Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie.

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Alice Kroeze
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 29-09-2013 18:31
  • Datum einde : 24-10-2013 18:29
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf,ping,eps
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 70
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Het toekomstige logo van 'DNA coaching & consultancy' straalt natuurlijke kracht uit, levenslust en synergie. Het inspireert je om vol overgave het beste uit jezelf te halen, om je te verbinden en te creëren. Het logo en de huisstijl spreken zowel de particuliere als zakelijke markt aan. Het beeldmerk vertelt een verhaal en laat zich goed doorvertalen naar andere bedrijfstakken als 'DNA concepts'.

Bedrijfsomschrijving:

WAAROM bestaan wij?

Omdat het leven en de wereld zoveel mooier wordt als we leven en creëren vanuit onze unieke kracht, in verbinding en synergie met de wereld om ons heen. Als we energie geven aan dat wat energie geeft.


HOE realiseren wij dat?

Energie geven aan dát wat energie geeft.
Vanuit het hart zodat het klopt.

'DNA COACHING&CONSULTANCY' begeleidt mensen en organisaties die de behoefte én het lef hebben om vol overgave vanuit het eigen unieke DNA te leven. Om briljant te zijn en uniek, precies zoals bedoeld. Om van daaruit verbinding, synergie en waarde te kunnen creëren.

Kortom: het beste uit jezelf en je organisatie halen, je energie managen, het volle potentieel verzilveren en genoeg tijd overhouden om successen te vieren.

WAT doen wij?

DNACONSULTANCY
•Management Consulting
•Missie, Visie & Strategie trajecten
•Interim Management (marketing & communicatie)
•Verrijkingstrajecten (reorganisaties, verbetertrajecten)
•Co-creaties en Matchmaking (Partnerships, Sponsoring, MVO)

DNACOACHING
•Persoonlijke DNAbegeleiding
•Loopbaan begeleiding
•TeamDNA traingingen
•Communicatie & media trainingen
•NLP,Transactionele Analyse & Systemisch Werken

DNACONCEPTS
•Concepten (merkactivatie & belevenementen)
•Geef & Deel concepten (picknick, weekend, festival)
•DNA(re)treats

Doelgroep:

Organisaties en mensen die voelen dat er veel meer in zit. Die door verplichtingen en randactiviteiten te weinig toekomen aan dát waarvoor ze op aarde zijn.

Middelgrote tot grote organisaties met +100 medewerkers
(o.a.: vrijetijds-, sport-, media-, zorg-, & non-profitsector)

Hoger management
Middel management

PARTICULIERE MARKT:

Professionals die meer vanuit de eigen kracht willen gaan leven & werken:
((top)Sporters, Prominenten)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

DNA coaching & consultancy werkt o.a. met een eigen model: de DNA appel. Een appel met daarin (als een soort klokhuis) een DNA spiraal. Mensen en organisaties die met DNA coaching & consultancy gaan werken, zullen gaande weg met het (energiemanagement)model leren werken. Het zou super zijn als deze appel verwerkt wordt in het logo als een herkenbaar en aansprekend beeldmerk.

In de eerste bijlage vind je een schets van de appel (uiteraard zijn eigen interpretaties zeer welkom, dit is een amateuristische schets)

In de tweede bijlage vind je een bedrijfsprofiel nog met het oude logo

AnitaH
  • Logo & Huisstijl # 259016 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer AnitaH:

      Beste Alice, hierbij een nieuw (aangepast) ontwerp voor uw logo. Ik las nl. dat u twijfels had over het integreren van de appel, vandaar dat bij het nieuwe ontwerp de appel alleen nog subtiel herkenbaar is. Het logo straalt meer kracht en energie uit doordat het 'steeltje' a.h.w. uit de appel komt. Bij de alternatieven is de DNA streng nog wat duidelijker herkenbaar gemaakt. Ik ben benieuwd wat u van het nieuwe ontwerp vindt.
      Groet, Anita

    2. AnitaH zegt

      Goedemorgen mevr. Kroes, heeft u al een winnaar kunnen kiezen, of is uit de wedstrijd geen winnaar uitgekomen. Mvg. AnitaH.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 256584 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer AnitaH:

      Beste mevr. Kroes,
      Hartelijk dank voor uw feedback. Hierbij het aangepaste logo. Ik weet niet zeker of u dit bedoelde met "het spiraal iets meer naar de buitenkant van de appel laten lopen" (de stippeltjes zijn nu natuurlijk wel iets kleiner geworden).
      Groet Anita

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 256191 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer AnitaH:

      En nog een 3de en 4de ontwerp.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 256188 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer AnitaH:

      Beste mevr. Kroes,

      Hierbij nog een 2de ontwerp.

      Gr. Anita

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 256185 voor Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer AnitaH:

      Beste mevr. Kroes,

      Hierbij mijn ontwerpen voor het logo "DNA coaching & consultancy".
      De kleuren zijn gekozen a.d.h.v. uw oude logo (tevens las ik dat deze kleuren u erg aanspraken). Andere kleurcombinaties zijn uiteraard ook mogelijk.
      Alle logo's stralen kracht en energie uit. Het logo met de appel op de achtergrond wekt de indruk van een zon (welke kracht en energie uitstraalt). Deze "staat steevast" achter de DNA "formule".

      Ik ben benieuwd wat u van mijn ontwerpen vindt en zou graag feedback ontvangen zodat ik de logo's verder kan optimaliseren.


      Hartelijke groet,

      Anita

    2. Alice Kroeze zegt :

      Beste Anita, de kleuren spreken me inderdaad aan. Ook vind ik het lettertype mooi. Toch 'pakt'het me nog niet helemaal in. Ik laat het even bezinken en vraag wat mensen om me heen om hun mening, want ik zie door de bomen (appels) het bos niet meer ;)

    3. Alice Kroeze zegt :

      Ik weet al wat het is.. de losse onderdelen vind ik mooi, maar samen is het wat druk. Ook klopt de appel nog niet helemaal. Ik vind de buitenvorm erg mooi. Is het mogelijk om de spiraal nog iets meer over te laten lopen in de buitenkant van de appel, zoals ik in de bijlage heb getekend? ik vind de stippeltjes wel heel mooi. En mocht er nog een pitje in kunnen... dan klopt ie helemaal

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network