Goedemorgen, hierbij de revisie van het logo. Het rood is vervangen door groen en de A is mijns inziens nu ook veel herkenbaarder...
Logo & huisstijl vol levenslust, natuurlijke kracht & synergie.
- Wedstrijd van: Alice Kroeze
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 29-09-2013
Datum einde: 24-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Beste Jurgen, Bedankt voor je ontwerpen. Wat goed te zien dat je de appel én de DNA spiraal hebt gebruikt. Waar ik ni mijn huidige logo tegaanloop is dat men niet goed kan lezen dat er DNA staat, dat zou bij dit logo ook het gevaar kunnen zijn. Verder ben ik geen grote fan van rood, maar ik kan me voorstellen dat de kleur makkelijk gewijzigd kan worden.